Εγκαίνια στις Ηνωμένες Πολιτείες κάνει το TikTok Shop, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε εμπόρους και καταναλωτές να διευκολύνουν τις συναλλαγές τους. Η δυνατότητα ήταν μέχρι πρότινος διαθέσιμη μόνο στη Μ. Βρετανία και σε κάποιες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Προς το παρόν, η συμμετοχή απαιτεί πρόσκληση και κάποιες προσκλήσεις έχουν ήδη διατεθεί σε επιλεγμένες αμερικανικές εταιρείες. Με τη χρήση του εργαλείου, οι χρήστες θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές απευθείας μέσω της εφαρμογής, με την πλατφόρμα να ενημερώνει τους εμπόρους διεθνώς ότι θα μπορούν στο επόμενο διάστημα να χρησιμοποιούν το εργαλείο.

«Έχουμε δει τον θετικό αντίκτυπο του TikTok Shop και θα συνεχίσουμε να πειραματιζόμαστε με αυτή τη νέα εμπορική ευκαιρία για να στηρίξουμε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών», ανέφερε εκπρόσωπος του TikTok. H προοπτική για το αμερικάνικο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μέρος ευρύτερης πρωτοβουλίας της εταιρείας που αποκαλείται εσωτερικά «Project Aquaman», σύμφωνα με τον διεθνή Τύπο.

Όπως αναφέρεται, στόχος είναι η εισαγωγή της κινεζικής βιομηχανίας livestream shopping, αξίας 400 δισ. στην Αμερική, παράλληλα με την αναδιάρθρωση του αμερικανικού business του κοινωνικού δικτύου. Το εμπόριο αποτελεί κεντρικό πυλώνα της κινεζικής εκδοχής του TikTok, Douyin, η οποία αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από πωλήσεις μέσω streaming.

(Πηγή: Mediapost)