Η ΙΔΕΑ Ένα νέο TVC για τα Γεμιστά Παπαδοπούλου παρουσιάστηκε, πριν από λίγες μέρες, το οποίο αποτελεί τη συνέχεια της καμπάνιας «Γεμιστά από Χαρά» της Soho Square. Το πρώτο τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο, και μέχρι στιγμής έχουν παρουσιαστεί άλλα τέσσερα.

Οι ταινίες της καμπάνιας βασίζονται στα happy rituals των ανθρώπων όταν καταναλώνουν τα Γεμιστά Παπαδοπούλου. Άλλος τα ανοίγει στα δύο, άλλη τρώει πρώτα την κρέμα, άλλος τα βουτάει στο τσάι.

Με κάθε Γεμιστό να ζωντανεύει και μια άλλη περίπτωση «καθημερινής χαράς»: της Όλγας και της βεράντας, του Πέτρου και του αφρού, της Φαίης και των πιτζαμών και τώρα της Βίκυς με τους πολύχρωμους μαρκαδόρους της. Την παραγωγή έχει αναλάβει η Picky Productions με σκηνοθέτη τον Θάνο Μήτσιο, ενώ η καμπάνια θα «τρέξει» και digital.