Στη δημιουργία κοινοπραξίας στο πεδίο των retail media προχώρησαν Publicis Groupe και Carrefour Group στην Ευρώπη και τη Λ. Αμερική, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα προσέγγισης των 80 εκατ. πελατών του retailer.

H πλατφόρμα θα αξιοποιεί την τεχνολογία του Publicis Groupe σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας retail media της Carrefour, προσφέροντας λύσεις σε επίπεδο data, media και διαφήμισης σε Ευρώπη, Βραζιλία και Αργεντινή.

Ο Πρόεδρος ΔΣ του Publicis Groupe, Arthur Sadoun, δήλωσε: «Θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ασύγκριτη κατανόηση του πελάτη και άμεση πρόσβαση σε premium inventories, εκείνα τα οποία φέρνουν τα υψηλότερα conversion rates και ROAS». Ο Πρόεδρος και CEO του Carrefour Group, Alexandre Bompard, σχολίασε: «Θα δημιουργήσουμε μια συμμαχία με έναν expert του industry, το Publicis Groupe, για να αλλάξουμε τρία πράγματα: πρώτον, βάζουμε την τεχνολογία στην καρδιά του μοντέλου μας, δεύτερον ανεβαίνουμε υψηλότερα στην αλυσίδα αξίας δημιουργώντας λύσεις retail media και τρίτον, θα κατακτήσουμε νέες αγορές, στην ηπειρωτική Ευρώπη και τη Βραζιλία».

Τα retail media είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα κανάλια σε επίπεδο ad spend και, στην Ευρώπη, η δαπάνη αναμένεται να ξεπεράσει τα 5 δισ. ευρώ μέχρι το 2026, σύμφωνα με τους IAB και το Publicis Groupe.

(Πηγή: Campaign)