To TikTok επεκτείνει τη συνεργασία του με την πλατφόρμα μέτρησης ψηφιακών μέσων DoubleVerify, με στόχο να εξοπλίσει τους διαφημιζόμενους της πλατφόρμας με καλύτερα insights όσον αφορά το brand safety και το suitability.

Η έναρξη της συνεργασίας του TikTok με τη DoubleVerify, έγινε γνωστή τον Σεπτέμβριο του 2021. Βάσει της αρχικής συμφωνίας, η DoubleVerify συμφώνησε να παρέχει μετρήσεις για το viewability και δεδομένα για τη μη έγκυρη επισκεψιμότητα στους διαφημιζόμενους.

Πλέον θα παρέχει και μέτρησεις brand safety και suitability μετά την καμπάνια σε μάρκες που διαφημίζονται στις ΗΠΑ. Το λογισμικό της DoubleVerify χρησιμοποιεί εργαλεία βασισμένα στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) για την ανάλυση εικόνας, ήχου και κειμένου των TikTok videos που δημιουργούνται από τους χρήστες, προκειμένου να ταξινομήσει το περιεχόμενο.

Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς το TikTok αναδεικνύεται σε όλο και πιο σημαντικό «πεδίο μάχης» για τις επωνυμίες, με περισσότερους από 1 δισ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Επιπλέον, τον περασμένο Μάιο, λάνσαρε το TikTok Pulse, ένα νέο εργαλείο contextual advertising που βοηθά τα brands να τοποθετούν διαφημίσεις σε verticals.

(Πηγή: The Drum)