Πρωταγωνιστής, για έκτη συνεχή χρονιά, υπήρξε το performance marketing και οι πρακτικές του, στο πλαίσιο του θεσμού των Peak Performance Marketing Awards 2022, η τελετή απονομής των οποίων διοργανώθηκε από την Boussias, με την υποστήριξη της Google.

Πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Peak Performance Marketing Awards 2022, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε, για έκτη συνεχή χρονιά, η Boussias, με την υποστήριξη της Google, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing. Στην τελετή, η οποία φιλοξενήθηκε στον χώρο του Fantasia, την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, έδωσαν το «παρών» περισσότερα από 350 στελέχη της αγοράς, οι οποίοι στο τέλος της βραδιάς γιόρτασαν τη διάκρισή τους με ένα εντυπωσιακό DJ set.

Ξεχώρισαν οι διακρίσεις της χρονιάς
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν οι εξής:

  • Ogilvy ως «Performance Agency of the Year | 50+ employees».
  • Mediacube ως «Performance Agency of the Year | up to 49 employees».
  • Ikea και Sky Express ως «Performance Brands of the Year».

Σημαντικά βραβεία platinum
Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο τιμήθηκαν οι:

  • Mediacube και Sky Express στην κατηγορία «Best International Campaign».
  • Tempo OMD και Alpha Bank στην κατηγορία «Best Performance in Finance & Insurance».
  • Ogilvy και Ikea στην κατηγορία «Best Use of Video for Performance Purposes».
  • Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 53 πολύπειρα στελέχη, υπό την προεδρία της Υβέτ Κοσμετάτου, Chief Marketing & Communications Officer στη Lamda Development.

«Το marketing είναι performance»
Η Jury President των Peak Performance Marketing Awards δήλωσε σχετικά: «Τα Peak Performance Marketing Awards, όπως και ο ίδιος τους τίτλος δεικνύει, αποτυπώνουν μια απλή εξίσωση, και συνάμα, μια πραγματικότητα: το marketing είναι digital, το digital είναι μετρήσιμο, συνεπώς το marketing είναι performance. Σε μια εποχή που τα πάντα επαναπροσδιορίζονται, που μπορούμε να έχουμε οτιδήποτε θελήσουμε άμεσα στην πόρτα μας, το funnel από το awareness στο consideration, μέχρι το πολυπόθητο conversion, έχει συρρικνωθεί σημαντικά. Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η δύναμη του brand είναι καθοριστικός παράγοντας για την τελική απόφαση. Είναι ξεκάθαρο, ότι ήρθε πια η στιγμή να σταματήσουμε να αντιμετωπίζουμε το brand και το performance σαν δυο διαφορετικές δράσεις. Αυτή η συλλογιστική μας οδηγεί στο επόμενο επίπεδο, όπου ικανότητες, όπως ο ορισμός στρατηγικών στόχων, η δημιουργικότητα, ο σχεδιασμός και υλοποίηση ενός integrated channel planning, γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές. Η επιτυχία, λοιπόν, δεν θα πρέπει να μετριέται μόνο με views, clicks ή purchases, αλλά και με το συναίσθημα που δημιουργείται, το πόσο engaged γινόμαστε». Επίσης, σχολίασε ότι «engaged δεν γίνεσαι με το σωστό targeting, αλλά -πρωτίστως- με το σωστό δημιουργικό και το relevant μήνυμα. Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι, ακόμη και σήμερα, όταν μιλάμε για performance marketing, είναι στο μυαλό μας άρρηκτα συνδεδεμένο με τη μεγιστοποίηση του ROI. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε, ότι έχουμε περάσει σε μια άλλη εποχή, όπου στον διάλογο με τους καταναλωτές έχουν μπει θέματα, όπως το sustainability, το diversity, το purposeful marketing. Ας εργαστούμε, λοιπόν, προς αυτήν την κατεύθυνση, όπου, σε αυτό το new age marketing, ο άνθρωπος και το περιβάλλον βρίσκονται στο επίκεντρο».


Τη σημασία της υλοποίησης αξιόλογων projects τα οποία ενισχύουν το προφίλ των πελατών τους και προσελκύουν το καταναλωτικό κοινό, καθώς και της συνεργασίας μεταξύ δυνατών και δημιουργικών ομάδων υπογράμμισαν οι νικητές των of the Year βραβείων των Peak Performance Marketing Awards.


Έρη Δημητροπούλου, Head of Performance Marketing, Ogilvy Greece

Performance Agency of the Year | 50+ employees
OGILVY
«Δημιουργούμε impactful και efficient καμπάνιες»
«Είναι ιδιαίτερα τιμητικό το γεγονός ότι η Ogilvy Greece διακρίθηκε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ως Performance Agency of the Year | 50+ employees στα Peak Performance Marketing Awards, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε τόσες εταιρείες και σε τόσο σπουδαίες καμπάνιες. Είμαστε χαρούμενοι για όλες αυτές τις σημαντικές διακρίσεις και για τον πελάτη μας Ikea, ο οποίος ανακηρύχθηκε Performance Brand of the Year, αποσπώντας και το Platinum Award στην Ενότητα “Best Campaign in Performance Marketing”. Το αποτέλεσμα αυτό ήρθε από την ανάγκη μας να δημιουργήσουμε impactful και efficient καμπάνιες, συνδυάζοντας το creativity με το σωστό media context, χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες και data. Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” σε όλους τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν. Ένα τεράστιο μπράβο στην ομάδα performance της Ogilvy για την καταπληκτική δουλειά και τα εξαιρετικά αποτελέσματα που φέρνει».


Άντα Γιαννεσκή, Communication Director, Ikea, House Market ΑΕ

Performance Brand of the Year
IKEA
«Τα βιώματα του brand, βιωματική εμπειρία καταναλωτή»
«Για την Ikea, η έννοια του “performance” διατρέχει οριζόντια το brand. Αγγίζει κάθε αξία του και κάθε αντίληψη για το τι είμαστε, πώς επικοινωνούμε και πώς προωθούμε τα προϊόντα μας. Δεν υπάρχουν barriers, μόνο ανοιχτοί ορίζοντες. Δεν υπάρχουν κοινά που ξεχωρίζουμε ή αγαπάμε περισσότερο. Ξεχωρίζουμε, γιατί τολμάμε να δοκιμάζουμε ιδέες και τεχνικές, πρακτικές και τεχνολογίες που καινοτομούν. Θέλουμε τα βιώματα του brand να γίνονται βιωματική εμπειρία για κάθε καταναλωτή. Σε οποιοδήποτε κανάλι επιλέξει για να συναντηθεί με την Ikea. Στον φυσικό ή τον ψηφιακό κόσμο. Είμαστε πάντα live, γινόμαστε, κάθε φορά, μια “νέα γενιά”. Και, φυσικά, είναι σημαντικό για όλες και όλους εμάς στην Ikea να συμμερίζονται οι συνεργάτες μας -σε αυτήν την περίπτωση η Ogilvy- τον τρόπο σκέψης μας. Είμαστε, λοιπόν, επιτυχημένοι και πρωτοπόροι χάρη και στο δικό τους “professional emparthy”. Μαζί και στο performance».


Κωνσταντίνος Σκιάνης, Founder & Managing Partner, Mediacube

Performance Agency of the Year | up to 49 employees
MEDIACUBE
«Marketing και διαφήμιση συνεισφέρουν στην ανάπτυξη»
«Μας τιμά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στη θέση να λαμβάνουμε αυτό το βραβείο. Η βράβευση αποκτά ιδιαίτερη σημασία και αξία, όταν προέρχεται από τους καλύτερους επαγγελματίες του αντικειμένου και λαμβάνει χώρα στον πιο αναγνωρισμένο διαγωνισμό του performance marketing. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους αυτούς που συνετέλεσαν σε αυτήν την επιτυχία και, συγκεκριμένα, τους στενούς μας συνεργάτες, τους Mediacubers, οι οποίοι αποτελούν την καρδιά και την ψυχή της ακούραστης προσπάθειας. Τους πελάτες μας που μας έχουν εμπιστευτεί όλα αυτά τα χρόνια και μας έχουν δώσει τη δυνατότητα να ξεδιπλώσουμε και να αναπτύξουμε τις δυνατότητές μας. Την ομάδα της Google που μας υποστηρίζει ανελλιπώς για πάνω από 10 χρόνια. Αυτός ο διαγωνισμός μας βοηθά να συνειδητοποιήσουμε και να αναλογιστούμε τη σημαντική συνεισφορά του marketing και της διαφήμισης στην ανάπτυξη των εταιρειών και, κατ’ επέκταση, στον θετικό αντίκτυπο στην οικονομία της χώρας και στις χιλιάδες ζωές που συνδέονται με αυτήν».


Μάρκος Μαρκάκης, Digital Marketing & Sales Manager, Sky Express

Performance Brand of the Year
SKY EXPRESS
«Στηριζόμαστε στην πρωτοπορία και τη διαρκή εξέλιξη»
«Η αναγνώριση αυτή σημαίνει πολλά για εμάς στη Sky Express, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες στη Mediacube που μοιράζονται την ίδια “φλόγα”, το όραμά μας και το πάθος για αυτό που κάνουμε. Από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας μας, ακολουθούμε ένα διαφορετικό μοντέλο που στηρίζεται στην πρωτοπορία και τη διαρκή εξέλιξη και είμαστε υπερήφανοι για αυτό. Αναζητούμε διαρκώς καινοτομίες και νέες πρακτικές με σκοπό να προσφέρουμε μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία και, φυσικά, να συμβάλλουμε στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όλον τον χρόνο. Σύνθημα μας είναι το “κάθε ημέρα μακρύτερα, κάθε ημέρα ψηλότερα” και έτσι συνεχίζουμε».


Στο επίκεντρο της marketing στρατηγικής τους θέτουν το performance οι νικητές των Platinum βραβείων των Peak Awards, αναπτύσσοντας το offering τους με γνώμονα την παροχή καλύτερων υπηρεσιών και εμπειριών στους πελάτες.

Γιάννης Αμαξόπουλος, Digital Transformation Office, Tempo OMD

Platinum
TEMPO OMD
«Μετασχηματισμός του performance offering»
«Η διάκρισή μας, στα φετινά Peak Awards, μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια. Μια νέα ομάδα με συστηματική δουλειά και μεράκι κατάφερε αυτήν τη σημαντική διάκριση, κάνοντας το πρώτο βήμα στο ταξίδι μετασχηματισμού του performance offering της Tempo OMD. Ένα πολύ μεγάλο “ευχαριστώ” στους συνεργάτες μας για την στήριξή τους, όντας συνοδοιπόροι μας στην ανάπτυξη της υπηρεσίας μας και, φυσικά, σε όλη την ομάδα της Tempo OMD για τη συνεχή και ακούραστη προσπάθεια. Σίγουρα, οι προσδοκίες μας για το μέλλον είναι ακόμη μεγαλύτερες και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε προς αυτήν κατεύθυνση».


Δημήτρης Καραμαλέγκος, Head of Performance & Digital Analytics, Alpha Bank

Platinum
ALPHA BANK
«Το performance marketing στο κέντρο της marketing στρατηγικής»
«Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank, βρισκόμαστε σε μια διαδικασία ανάπτυξης και εξέλιξης του performance marketing, τοποθετώντας το στο κέντρο της marketing στρατηγικής μας. Στόχος μας είναι, μέσω των data και των τεχνολογικών υποδομών που αναπτύσσουμε, να παίρνουμε όλο και καλύτερες αποφάσεις και να προσφέρουμε όλο και καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες στους πελάτες μας. Η φετινή μας διάκριση στα Peak Performance Marketing Awards, με το Platinum βραβείο, μας τιμάει ιδιαίτερα, καθώς μας επιβεβαιώνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Επίσης, η διάκριση αυτή μας δίνει επιπρόσθετη χαρά, καθώς είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς και συνεργασίας πολλών τμημάτων μεταξύ τους. Συγχαρητήρια σε όλους όσοι προσέφεραν σε αυτήν την επιτυχία. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους διοργανωτές και στους συνεργάτες μας DDB και Tempo OMD που μας στηρίζουν σε αυτήν την προσπάθεια».


Ελένη Παπαδογιάννη, Managing Director, Zonepage

Bronze Διακρίση
ZONEPAGE
«Διαγωνιστήκαμε ανάμεσα σε πολλά διακεκριμένα agencies»
«Ήταν μια υπέροχη βραδιά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο την κριτική επιτροπή, όσο και την εταιρεία Boussias. Είναι μεγάλη μας τιμή, η ZonePage να διαγωνιστεί και να διακριθεί ανάμεσα σε τόσα πολλά και διακεκριμένα digital agencies. Η ZonePage έφυγε με το Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Performance in Beauty, Health & Pharma” και είμαστε σίγουροι ότι αυτό θα είναι η αρχή για πολλά ακόμα».

Πίνακας Νικητών