Ποια εξέλιξη στον τομέα των data θα είναι καθοριστική;

Τα 1st party data θα κυριαρχήσουν! Οι αυξανόμενοι περιορισμοί στη συλλογή δεδομένων και η επερχόμενη κατάργηση των 3rd party cookies, απαιτούν τον επανασχεδιασμό της data-driven στρατηγικής μας. Ο νέος cookie-less κόσμος, θα απαιτήσει επίσης, την ενδυνάμωση των σχέσεων με ιδιοκτήτες που κατέχουν πληθώρα από 1st party data, όπως είναι οι Publishers ή – οι Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών. Η ορθή συλλογή, επεξεργασία και αξιοποίηση των 1st party data, θα αποτελέσει το Άγιο Δισκοπότηρο της νέας εποχής της ψηφιακής διαφήμισης. Η BGM OMD έχει ήδη προετοιμαστεί για τον νέο αυτό κόσμο.

Τι θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης;

Δεν υπήρξε ποτέ πιο συναρπαστική εποχή για να βρίσκεται κάποιος στον χώρο των ψηφιακών μέσων. Η πολυπλοκότητα του ψηφιακού οικοσυστήματος, η αναδυόμενη χρήση νέων τεχνολογιών και δυνατοτήτων, μας φέρνουν ολοένα και πιο κοντά στην εποχή του web 3.0. Μια λέξη συνυφασμένη με το web 3.0, είναι το Μetaverse. Το metaverse είναι το «the next big thing» για πολλούς. Προβλέπεται να γίνει μια αγορά 800 δισ. δολαρίων μέχρι το 2024, οπότε τα brands και τα agencies έχουν ήδη αρχίσει να αναζητούν τρόπους προκειμένου να προσαρμοστούν σε αυτόν τον νέο κόσμο της πραγματικότητας. Ένας πρωτόγνωρος κόσμος που κρύβει σίγουρα ευκαιρίες, αλλά και πιθανές απειλές και χρειάζεται ενσυναίσθηση, προκειμένου να περιηγηθούμε σε ένα νέο, άγνωστο τοπίο.

Ποιες εξελίξεις θα καθορίσουν τη μάχη για την προσοχή του θεατή;

Το attention είναι ένας πολύ «hot» όρος το τελευταίο διάστημα και αρκετά επίκαιρος, καθώς σύντομα θα διανύσουμε περίοδο εορτών και sales, με έντονο διαφημιστικό clutter. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγε το δίκτυο μας (OMG) σε συνεργασία με τη Yahoo, η «προσοχή» του θεατή εξαρτάται από ένα σύνολο παραγόντων, όπως το δημιουργικό, το format, την πλατφόρμα και το context. Από την άλλη, εξίσου σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του attention του χρήστη, παίζει και το audio κομμάτι της διαφήμισης. Επομένως, θα πρέπει να αξιολογούμε και το audio attention, πέραν του visual.