Το σποτ «Peloponnese, Greece Beyond the Obvious» της Unlimited Creativity για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, απέσπασε ακόμα μία χρυσή διάκριση σε διεθνές φεστιβάλ υψηλού κύρους. Συγκεκριμένα, κέρδισε το Gold Dolphin Trophy στο φετινό Cannes Corporate Media & TV Awards. Η φημισμένη διοργάνωση των Καννών αποτελεί μέρος της σειράς φεστιβάλ CIFFT, στην οποία το σποτ έχει ήδη κερδίσει άλλες 3 κορυφαίες διακρίσεις, δύο Silver (Σερβία και Ν. Αφρική) και ένα ακόμα Gold στη Νέα Υόρκη.

Το δίκτυο CIFFT είναι ο πιο διάσημος θεσμός στον χώρο των ταινιών τουριστικού marketing. Συγκεντρώνει κάτω από τη στέγη του μια σειρά διεθνών φεστιβάλ που απλώνονται σε όλη τη διάρκεια του έτους και σε όλο τον κόσμο. Η αθροιστική βαθμολογία που έχει συγκεντρώσει το σποτ μέχρι στιγμής στις διοργανώσεις του Circuit το φέρνει στη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη, στην κατηγορία region.

H Unlimited Creativity επιμελήθηκε το δημιουργικό concept και το σενάριο του video. Την παραγωγή υλοποίησε η Indigo View – Creative Media Productions με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση. Tην ανάπτυξη της στρατηγικής της καμπάνιας επιμελήθηκε η εταιρεία στρατηγικής τουριστικού marketing Mindhaus και τον σχεδιασμό της digital επικοινωνίας η Curious Ahead.