Τον ορισμό της εξουσίας στην κοινωνία διερευνά η νέα καμπάνια της Aston Martin για το DBX707 luxury SUV με πρωταγωνίστρια τη Felicity Jones. Σύμφωνα με το brand, πρόκειται για τη «σημαντικότερη προϊοντική καμπάνια marketing για το 2022», η οποία γυρίστηκε στο βρετανικό τοπίο του Εθνικού Πάρκου Dartmoor.

Στόχος του σποτ είναι να εμφυσήσει συναίσθημα και ένταση στο product marketing της μάρκας και να αμφισβητήσει τις δημιουργικές συμβάσεις που έχουν συνηθίσει οι καταναλωτές από την επικοινωνία του κλάδου, σύμφωνα με τον Renato Bisignani, Global Head of Marketing and Communications της Aston Martin. Η αυτοκινητοβιομηχανία λάνσαρε τον Ιούλιο νέο logo και brand positioning με μόττο «Intensity. Driven.» το οποίο εμφανίζεται και σε αυτό το σποτ.

Το DBX707 παρουσιάστηκε πριν από 8 μήνες με στόχο να προσφέρει στους οδηγούς υψηλές επιδόσεις και δυναμική, συμφώνα με την εταιρεία. «Μέσα από αυτό το περιεχόμενο προσπαθήσαμε να φέρουμε στη ζωή αυτά τα χαρακτηριστικά με έναν δημιουργικό τρόπο, συνδυάζοντας δυναμικό σενάριο με μια εκλεπτυσμένη ηθοποιό σε μια έντονη ερμηνεία», δήλωσε ο Bisignani. Η καμπάνια λανσάρεται στα παγκόσμια social media κανάλια της Aston Martin και με στοχευμένα media placements.

(Πηγή: Mediapost)