Οι καταναλωτές αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες online, καθότι στο διάστημα Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2022 καταγράφηκε 8% αύξηση στα τεμάχια που πούλησαν τα online super markets στους καταναλωτές με τη συνολική αξία να είναι στο +18% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Επίσης, η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού δεν διαφοροποιήθηκε, ωστόσο οι καταναλωτές τοποθέτησαν σε αυτό 33 αντί 36 τεμάχια (9% μείωση) όμως δημιούργησαν περισσότερα καλάθια, κατά 18%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Σε επίπεδο 9μηνου οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών ήταν: +19% σε προϊόντα για κατοικίδια (ωστόσο αντιπροσωπεύει μόλις το 1% της αξίας των ετήσιων πωλήσεων του κλάδου), +7% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +5% σε προϊόντα αρτοποιίας, +5% σε ποτά και αναψυκτικά, +3% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά και +2% σε συσκευασμένα τρόφιμα.

Η Δευτέρα εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, με το 17% των συνολικών παραγγελιών να γίνονται τη συγκεκριμένη μέρα. Τέλος, πάνω από το ένα τρίτο των συνολικών οnline παραγγελιών γίνονται στο διάστημα μεταξύ 9 το βράδυ και 9 το πρωί, τις ώρες δηλαδή που τα φυσικά καταστήματα των λιανεμπόρων είναι κλειστά.