Μια νέα καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με τις δερματικές ανεπιθύμητες ενέργειες, τις οποίες μπορεί να παρουσιάσουν ογκολογικοί ασθενείς υλοποίησε η La Roche-Posay, στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος «Fight With Care».

Στην καμπάνια, με την υπογραφή των BETC και Annex88 και την καθοδήγηση του Καναδού σκηνοθέτη Samir Mallal, συμμετέχουν ογκολογικοί ασθενείς και μέλη της οικογένειάς τους, με σκοπό να τιμήσουν το άγγιγμα σε όλες του τις μορφές –είτε αυτό προέρχεται από τον σύντροφο, είτε από τον γονιό, είτε ακόμα και από τον γιατρό.

Επίσης, η εταιρεία έχει ετοιμάσει και ολοκληρωμένο πλάνο ενεργοποίησης 360°, το οποίο τίθεται σε εφαρμογή για τον Ροζ Οκτώβριο. Αντίστοιχα, στην Ελλάδα, συνεχίζει, για πέμπτη συνεχή χρονιά, την υποστήριξη στο έργο του ομίλου «ΑγκαλιάΖω», μέσα από webinars ενημέρωσης ασθενών, νοσηλευτικού προσωπικού και συγγενών, δράσεις ενημέρωσης φροντίδας και ομορφιάς και διάθεση 6.500 προϊόντων και εντύπων στους ασθενείς.