Εμπλουτίζει την προσφορά προς τους πελάτες της η Wunderman Thompson (WT), λανσάροντας την Prism, ένα in-house marketing agency αθλητισμού και ψυχαγωγίας, δίνοντας στους πελάτες της πρόσβαση σε συνεργασίες με κάποιους από τους μεγαλύτερους παρόχους μουσικής διεθνώς, όπως οι Live Nation, AEG, Boiler Room, Warehouse Project και Broadwick Live.

Οι πρώτοι πελάτες της Prism θα είναι οι KitKat και The Coca Cola Company. Επικεφαλής του νέου project έχει οριστεί ο Charlie Toller, ο οποίος σε συνεργασία με την WT θα προσφέρει νέες δυνατότητες data και brand strategies.

«Ανάμεσα στο audio, τις live και τις εικονικές εμπειρίες, υπάρχει ένα περίπλοκο οικοσύστημα δικαιωμάτων και εμπλεκόμενων», δήλωσε ο Toller και πρόσθεσε: «Η ομάδα μας τοποθετείται στην πρώτη γραμμή της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας, προσφέροντας συγκεκριμένες δυνατότητες από το πεδίο της μουσικής βιομηχανίας, από την αδειοδότηση και τις συνεργασίες, μέχρι τη διαχείριση δικαιωμάτων και παροχή data insights». O Shane O’Sullivan, Managing Director της Prism, σχολίασε: «Η Prism Music θα δώσει τη δυνατότητα για πολλές εκπληκτικές συνεργασίες μεταξύ brands και κάποιων από τους μεγαλύτερους παίκτες της μουσικής βιομηχανίας».

(Πηγή: Mediapost)