Στην Grey Athens έχει αναθέσει τη διαφημιστική επικοινωνία της η, νεοεισερχόμενη στην ελληνική αγορά, Pepco, με τα πρώτα δείγματα της συνεργασίας να βρίσκονται ήδη στον «αέρα».

Η καμπάνια λανσαρίσματος του πρώτου καταστήματος Pepco, το οποίο άνοιξε σήμερα τις πόρτες του για το κοινό στο Piraeus Retail Park, «τρέχει» με ραδιοφωνικό σποτ, outdoor, digital και social media υλικά. Η συνεργασία αφορά κυρίως adaptations από υλικά της εταιρείας στο εξωτερικό.

Όπως αναφέρθηκε και στο χθεσινό DailyFax, η Pepco στοχεύει στη δημιουργία συνολικά επτά καταστημάτων στην Ελλάδα μέσα στο επόμενο δίμηνο, σε περιοχές όπως η Αθήνα, η Λάρισα και η Θεσσαλονίκη.