Η αγορά του marketing, των διαφημιστικών εταιρειών, των Μέσων και των εταιρειών έρευνας, έδωσε το «παρών» στο πρώτο Media, The New Creative Conference. Το συνέδριο οργάνωσε η Boussias σε συνεργασία με τη Mediarisk την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, με συμμετοχή 240+ συνέδρων, από 70 εταιρείες. Συμμετείχαν διεθνείς και Έλληνες ειδικοί και παρουσίασαν αναλυτικές μεθοδολογίες για broadcast και digital Μέσα, με στόχο να επιτευχθεί ισορροπία μεταξύ branding και performance, αλλά και ένα σημαντικό ελληνικό case study, με πραγματικά στοιχεία από γνωστές αλυσίδες super market.

Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η Σωκρατική μέθοδος, όπως την έχει προσαρμόσει για το marketing, ο best selling συγγραφέας Sam Knowles, που ενσωμάτωσε τις καλύτερες πρακτικές στρατηγικής σκέψης και briefing. Αναδείχτηκε ο τρόπος για ένα νέο διαφορετικό media planning, ανάλογα με την αξιολόγηση του content αλλά και η αξία υπηρέτησης της βιωσιμότητας. Τα στοιχεία δείχνουν πως όταν οι μάρκες είναι συνεπείς σε αυτό, τότε η συναισθηματική προσέγγιση στην επικοινωνία τους είναι αυτή που θα φέρει και τα καλύτερα αποτελέσματα.

Το κορυφαίο ινστιτούτο του UK για την τηλεόραση, το Thinkbox, αποτέλεσε ένα εξαιρετικό παράδειγμα συνεργασίας καναλιών και αγοράς. Αυτή η διαρκής βελτίωση της αγγλικής τηλεόρασης σαν σύνολο προσελκύει και νέες κατηγορίες διαφημιζομένων. Εντυπωσιακό είναι το ποσοστό 20% του τζίρου τους, που σήμερα προέρχεται από τα ψηφιακά businesses, που χτίζουν branding μέσα από την τηλεόραση. Η Ebiquity, ο μεγαλύτερος media auditor, παρουσίασε την ιδανική για το σήμερα διαδικασία επιλογής συνεργάτη στα media, η οποία δίνει έμφαση, όχι μόνο στο στοιχείο του κόστους, αλλά ισότιμα και στο «value creation» που θα προσθέσει η εταιρεία media.

Προϋπόθεση επιτυχίας για τον διαφημιζόμενο είναι να προκαθορίσει το τι ακριβώς είναι η επιτυχία: «Define Success». Η συζήτηση σχετικά με την επιλογή media συνεργάτη στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς συνεχίστηκε με τις τοποθετήσεις των Προέδρων ΣΔΕ και ΕΔΕΕ. Τέθηκαν στο τραπέζι τα σημαντικά προβλήματα διαφημιστών και διαφημιζομένων, που προκύπτουν από την υπάρχουσα νομοθεσία για τα Media. Όπως τόνισαν οι Πρόεδροι, η συμμόρφωση με τον νόμο δεν συζητείται ότι θα γίνεται πάντα, εντούτοις δεν είναι κρυφό, ότι ο νόμος δημιουργεί πολύ μεγάλα λειτουργικά προβλήματα, όπως το ότι δεν μπορούν να υπογραφούν συμβόλαια συνεργασίας μεταξύ διαφημιζόμενου και διαφημιστικής, που να περιλαμβάνουν δεσμεύσεις κόστους ή προσαρμογής με τον πληθωρισμό των Μέσων.