Τη νέα της καμπάνια για την τηλεόραση και τα social media παρουσιάζει η The Newtons Laboratory για λογαριασμό της Protergia και του νέου προγράμματος Protergia Energy Save.

Η καμπάνια, με τη γνωστή από προηγούμενη επικοινωνία φιγούρα του Γιάννη Αντετοκούνμπο, φέρει ως παράδειγμα ένα σπίτι όπου πραγματοποιείται υπερβολική κατανάλωση ενέργειας, παρουσιάζοντας πόσο σημαντική και απλή είναι η αποφυγή της σπατάλης της.

Το πρόγραμμα ενθαρρύνει το κοινό να μειώσει την ενέργειά του σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, επιβραβεύοντάς το και προσφέροντας για κάθε εξοικονομημένη κιλοβατώρα, άλλη μία χωρίς καμία χρέωση. Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions σε σκηνοθεσία Γιάννη Κωσταβάρα.