Τη Wunderman Thompson επέλεξε η βρετανική αλυσίδα καφέ Costa Coffee ως global agency of record για τη brand στρατηγική. Το agency του WPP θα συνεργαστεί επίσης με τη μάρκα σε επίπεδο creative για τη Μ. Βρετανία, μετά από project-basis συνεργασίες με την BBH London. Η εξέλιξη σημαίνει ότι το δίκτυο του WPP μεγεθύνει το μερίδιό του στο marketing budget της Coca-Cola, μετά από τη μεγάλη διεθνή ανάθεση για ολόκληρο portfolio αναψυκτικών στα τέλη του 2021.

Η νέα συνεργασία θα εγκαινιαστεί με μια σειρά διαφημίσεων στη βρετανική αγορά για την προώθηση του προγράμματος πιστότητας «Costa Club», που λανσαρίστηκε πριν από 11 χρόνια. Το δημιουργικό, value-focused, θα «τρέξει» στα καταστήματα και στο ραδιόφωνο, προωθώντας εβδομαδιαίες προσφορές. Μια OOH καμπάνια θα ακολουθήσει τον Οκτώβριο.

Πέρυσι, η αλυσίδα ζήτησε από τα agencies M&C Saatchi και Pablo να ανανεώσουν την εικόνα του προγράμματος loyalty, δίνοντας έμφαση στις επιβραβεύσεις περισσότερο, παρά στους πόντους. Τώρα, εν μέσω πληθωρισμού, με τις προσδοκίες των καταναλωτών να αυξάνονται, θέτει την πρωτοβουλία στο επίκεντρο του marketing σχεδιασμού της. Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται και η διεθνής της ανάπτυξη.

(Πηγή: AdWeek)