Στον «αέρα» βρίσκεται η πρόσφατη καμπάνια της Humble για λογαριασμό της Logitech, με τίτλο «Το άβολο meeting» και σκοπό να αναδείξει πώς τα προϊόντα της Logitech μπορούν να αναβαθμίσουν τη workspace εμπειρία.

Στο πλαίσιο αυτό, το agency οργάνωσε μια φωτογράφιση, προκειμένου να απαθανατίσει τις στιγμές που τα πράγματα -χωρίς τα προϊόντα Logitech- πηγαίνουν λάθος και μετατρέπουν τα calls σε άβολες στιγμές.

Ταυτόχρονα, δημιούργησε landing page, καλώντας το κοινό να μοιραστεί τις πιο «ντροπιαστικές» ιστορίες από άβολα meetings, ώστε να διεκδικήσει εξοπλισμό Logitech και μια δωροεπιταγή BoConcept. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Humble σε συνεργασία με τον φωτογράφο Δημήτρη Κλεάνθους.