Μια εκτεταμένη διεθνή καμπάνια λανσάρει το Pinterest, προτρέποντας τους χρήστες του να αψηφήσουν τον φόβο της αποτυχίας και να δοκιμάσουν νέα πράγματα, με το μότο «Don’t don’t yourself». Πρόκειται για την πρώτη δουλειά σε συνεργασία με το Uncommon Creative Studio και περιλαμβάνει μια σειρά ταινιών που δείχνει ανθρώπους που ταλανίζονται από εσωτερικές φωνές, φοβούνται να πάρουν ρίσκο και σκέφτονται την κριτική από τον εαυτό τους και τους άλλους.

Σε κάθε σενάριο, ο πρωταγωνιστής βρίσκει τρόπο να υπερνικήσει τις δεύτερες σκέψεις του, χάρη σε μια δραστηριότητα που ανακαλύπτει στο Pinterest. Εκτός από TVCs και cinema, η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης ΟΟΗ και digital, καθώς και ταινίες ειδικά για τα social. Παράλληλα, ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγεία, το Pinterest θα λανσάρει experiential installation στη Νέα Υόρκη με τίτλο «Escape the Doomscroll with Pinterest».

Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να τονίσει την ανάγκη για «δράση» έναντι απλά της «θέασης» που υποστηρίζει το Pinterest, και το πώς μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να ξεπεράσουν την αυτολογοκρισία.

Η Lucy Jameson, συν-Ιδρύτρια της Uncommon σχολίασε ότι η καμπάνια θέτει στο επίκεντρο «την τοξικότητα μεγάλου μέρους του internet και του τι μπορεί να γίνει για αυτό».

(Πηγή: AdAge)