H Boussias παρουσιάζει live online τον καθηγητή Ψυχολογίας του Marketing, Matt Johnson στο συνέδριο Shop X, που θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά στις 21 Σεπτεμβρίου. Ο Dr. Johnson διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Hult και είναι instructor στο Πανεπιστήμιο του Harvard.

Είναι ένας πολυγραφότατος συγγραφέας που εμφανίζεται συχνά στα MME (Psychology Today, Forbes, BBC) και αναλύει πώς η νευροεπιστήμη μπορεί να βοηθήσει τα brands να κατανοήσουν και να αλληλεπιδράσουν με τους καταναλωτές, ενώ, παράλληλα, παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε μεγάλα brands, μεταξύ των οποίων είναι και η Nike.

Στην παρουσίασή του θα μιλήσει για τη νευροεπιστήμη και τις phygital εμπειρίες στον χώρο της λιανικής. Πώς χρησιμοποιείται η νευροεπιστήμη ώστε να δημιουργηθεί μια ισχυρή σχέση μεταξύ καταναλωτή, προϊόντος και brand; Θα ακολουθήσει μια μίνι-συνέντευξη σχετική με τις ιδέες που πραγματεύεται στο καινούριο του βιβλίο «Branding that Means Business» (Economist 2022).

Σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από πληθώρα καταναλωτικών προϊόντων, πώς μπορεί ένα brand να ξεχωρίσει; Περισσότερες πληροφορίες στο www.shopxconference.gr.