Η ΙΔΕΑ To δημιουργικό για τη νέα καμπάνια του Cortese Caffè ανέλαβε και υλοποίησε η A3 Resizing Ideas σε συνεργασία με τη Radical Communications. O Cortese Caffè με τις ανανεωμένες συσκευασίες του «έχει έναν αέρα δύναμης και υπεροχής, είναι οικολογικά πιο ευσυνείδητος και παραγωγικά πιο τολμηρός, τιμώντας τη φύση και μεταφέροντας σε κάθε κόκκο του τις αξίες της καταγωγής του, τις ιστορίες των ανθρώπων πίσω από την παραγωγή του, τις παραδόσεις τους, τον πολιτισμό τους.

Τις ιδιαιτερότητες και τα μυστικά τους», όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Σε αυτά τα στοιχεία βασίστηκε η στρατηγική και τα μηνύματα της νέας καμπάνιας, προσκαλώντας καταναλωτές και επαγγελματίες να τολμήσουν κι εκείνοι να διαφοροποιηθούν και να ακολουθήσουν τα ένστικτά τους.

Έτσι, με κεντρικό moto «Θέλει τόλμη» και μια σειρά από μηνύματα όπως τα «Θέλει τόλμη να μην είσαι απλά διαφορετικός αλλά να είσαι ο εαυτός σου» και «Θέλει τόλμη να αναζητήσεις τους καλύτερους κόκκους καφέ του πλανήτη και να τους χρησιμοποιήσεις», η καμπάνια αναπτύχθηκε στα Social Media. Παράλληλα, Α3 Resizing Ideas και Radical Communications επιμελήθηκαν το περιεχόμενο το οποίο δημιουργήθηκε για τo αντίστοιχο press event του brand.