Την είσοδό του στην ελληνική αγορά πραγματοποιεί το InstaShop, η grocery delivery start-up η οποία ιδρύθηκε το 2015 από τους Γιάννη Τσιώρη και Ιωάννα Αγγελιδάκη στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και εξαγοράστηκε το 2020 από τον γερμανικό όμιλο Delivery Hero έναντι 360 εκατ. δολαρίων.

Μετά από έναν χρόνο ανάπτυξης και τελειοποίησης του operations και του δικτύου retailers, η εφαρμογή δημιούργησε τους τελευταίους μήνες το πρώτο της διαφημιστικό πλάνο, το οποίο αναπτύσσεται 3600 σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, out-of-home και digital. Παράλληλα, το προσεχές χρονικό διάστημα αναμένεται να επεκταθεί και σε print, κυρίως με αρθρογραφία.

Η καμπάνια αναπτύχθηκε in house και εστιάζει στην ιστορία του Άρη και του σκύλου του, Πελοπίδα, οι οποίοι, μέσω της εφαρμογής, κάνουν αγορές online από 500+ καταστήματα, όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος, Pet City, κ.ά., παραλαμβάνοντάς τις σε μία ώρα στην πόρτα τους.

Σημειώνεται ότι στο ραδιοφωνικό σποτ της καμπάνιας λαμβάνουν μέρος οι Δήμητρα Παπαδοπούλου και Θοδωρής Αθερίδης. Την παραγωγή και τη σκηνοθεσία τηλεοπτικού ανέλαβε ο Γιώργος Γεωργουλάκης, ενώ το media buying ανατέθηκε στην Spark του Publicis Groupe.