Το φυσικό αέριο κίνησης CNG (Compressed Natural Gas), το οποίο διατίθεται στην ελληνική αγορά από τη ΔΕΠΑ Εμπορίας υπό την εμπορική ονομασία Fisikon, ξεκινά νέα καμπάνια ενημέρωσης για τα οφέλη της αεριοκίνησης.

Η καμπάνια που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner για το Fisikon, έχει ως δημιουργικό εύρημα ένα «πακέτο» με ρόδες και επικοινωνεί με χιουμοριστικό και ανατρεπτικό τρόπο τα πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου κίνησης, ένα εικαστικό όχημα που τραβάει την προσοχή των πρωταγωνιστών της ταινίας, αλλά και την προσοχή όλων.

Όπως καταδεικνύει το σλόγκαν της καμπάνιας, «Έχεις τη λύση πακέτο», το φυσικό αέριο κίνησης Fisikon συνδυάζει πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών καυσίμων, προσφέροντας οικονομία μέχρι και 65%, χωρίς εκπτώσεις στην απόδοση, καθώς διαθέτει περισσότερα οκτάνια από τη βενζίνη.

Επίσης, παραμένει το πιο φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο. Η καμπάνια θα απλωθεί σε όλα τα Μέσα. Το concept και τον δημιουργικό σχεδιασμό υπογράφει η Choose, την παραγωγή η G&T Productions και τη σκηνοθεσία ο Νικόλας Δημητρόπουλος.