Στη διεύρυνση της συνεργασίας τους προχωρούν οι Krataion Consulting και Chiesi Ηellas με στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρει η διεθνής φαρμακευτική εταιρεία στο δίκτυο των ιατρών της.

Μέσα από διαδραστικά workshops για τη κατανόηση των personas από όλον τον οργανισμό, τη δημιουργία εξατομικευμένων customer journey mappings και τη συνδημιουργία στοχευμένου επικοινωνιακού πλάνου, η Chiesi βάζει, όπως επισημαίνει η επίσημη ανακοίνωση, τον επαγγελματία υγείας στο επίκεντρο, «προσφέροντας εξαιρετική εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής μαζί του».