Περισσότεροι από 15.135 πραγματικοί χρήστες συμμετείχαν, στις 2-3 Ιουλίου, στο Gameathlon, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην ολυμπιακή αρένα του Ταε-Κβον-Ντο στο Παλαιό Φάληρο. Στα 13.000τμ της εκδήλωσης, στήθηκε ένα 360° stage και 250 οθόνες, οι οποίες λειτουργούσαν με την υποστήριξη του Display Partner Samsung.

Κατά τη διεξαγωγή της εκδήλωσης ανέβηκαν Stories στο Instagram, τα οποία έγιναν repost, ενώ ο influencer Αλέξανδρος Κοψιάλης συμμετείχε με το signature mini event «Grudge Match» στο FIFA. Στο TikTok καταγράφηκαν πάνω από 150 εκατ. προβολές των hashtags του Gameathlon, ενώ το τρέιλερ σημείωσε 501.000 προβολές.

Παράλληλα, influencers «συναντήθηκαν» με το κοινό στο UTour, το οποίο διοργανώθηκε με την υποστήριξη του Delivery Partner Efood και μεταδόθηκε live από το κανάλι της Red Bull Greece στο TikTok.

Επίσης, διεξήχθησαν το Cosplay parade και ο διαγωνισμός Cosplay powered by Lenovo και τα σεμινάρια διάρκειας 8 ωρών, #HustleHarder, καθώς και τα BeatBattles από την Destiny Studios, τον Skive και την Capital Records της Panic Entertainment.