Οι 24 Media, Sport24 (της 24 Media), Starcom/ Publicis Groupe και Πλαίσιο Computers αναδείχθηκαν οι κορυφαίοι της χρονιάς στα Digital Media (DIME) Awards 2022. Τα βραβεία – θεσμός των Ψηφιακών Εκδόσεων επιβράβευσαν για ακόμη μία χρονιά τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, το αυθεντικό πρωτογενές περιεχόμενο και την προσπάθεια αντικειμενικής αποτύπωσης της πραγματικότητας των νικητών.

Σε μια εποχή που η δουλειά των Ψηφιακών Εκδόσεων γίνεται όλο και πιο δύσκολη, αλλά και την ίδια στιγμή απαραίτητη για το κοινό, τα Digital Media (DIME) Awards 2022 ήρθαν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν όσους κάνουν αυτή τη δουλειά με τον καλύτερο τρόπο. Η απονομή τους πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 24 Ιουνίου στο Μεταλλουργείο.

Δημήτρης Ηλιόπουλος, Εκδότης – Διευθύνων Σύμβουλος, Αθηνόραμα

Τις κορυφαίες διακρίσεις απέσπασαν:

  • η 24 Media ως Digital Publisher of the Year
  • το Sport24 ως Digital Medium of the Year
  • η Starcom/ Publicis Groupe ως Digital Media Agency of the Year
  • το Πλαίσιο Computers ως Digital Brand of the Year.

Αντίστοιχα, με Platinum Βραβείο τιμήθηκαν:

  • η Vice Greece στην Ενότητα «Ανάπτυξη & Διαχείριση Online Περιεχομένου»
  • η Atraktos στην Ενότητα «Ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη»
  • η Starcom/ Publicis Groupe στην Ενότητα «Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing»
  • η 24 Media στην Ενότητα «Βέλτιστες Ψηφιακές Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους».
  • η Webjar στην Ενότητα «Podcasts».

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 27 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Δημήτρη Ηλιόπουλου, Εκδότη και Διευθύνοντος Συμβούλου του περιοδικού «Αθηνόραμα».

Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των DIME Awards δήλωσε σχετικά: «Η κριτική επιτροπή του θεσμού, αποτελούμενη από κορυφαία στελέχη του χώρου, ανέδειξε για μια ακόμα χρονιά τους άριστους σε κάθε κατηγορία της Ψηφιακής Επικοινωνίας στη χώρα. Τα Digital Media Awards αποτελούν έναν καταξιωμένο θεσμό που προβάλλει και ενισχύει τη δημιουργικότητα στον χώρο και λειτουργεί ως ισχυρό κίνητρο για όλους μας να γινόμαστε πιο δημιουργικοί, πιο αποτελεσματικοί και συνολικά καλύτεροι. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές και φυσικά σε όλους όσοι βραβεύτηκαν».


Μίνα Μπιράκου, Content Director, 24 Media

Digital Publisher of the Year – 24 Media
«Ο ορός «digital publisher» να ταυτιστεί με την 24 Media»
«Η βράβευση της 24 Media ως Digital Publisher of the Year ήταν μια σημαντική στιγμή, μια επιβράβευση ενός χρόνου κατά τη διάρκεια του οποίου συνεχίσαμε να πρεσβεύουμε ότι το ουσιαστικό, πρωτογενές περιεχόμενο είναι ο “βασιλιάς”. Ενός χρόνου που λανσάραμε νέα Μέσα και εξελίξαμε τη 360 λογική με νέα audio/visual προϊόντα, live streaming εκπομπές τηλεοπτικών standards, live μεταδόσεις, ερευνητική δημοσιογραφία με αποστολές σε όλο τον κόσμο, παρουσία σε όλες τις social media πλατφόρμες με original υλικό, physical και phygital events. Το βραβείο είναι ένα έξτρα κίνητρο να συνεχίσουμε ως εταιρεία να δουλεύουμε με στόχο, όταν κάποιος ακούει τον όρο “digital publisher”, να σκέφτεται την 24 Media»


Παντελής Βλαχόπουλος, Editorial Director, Sport24

Digital Medium of the Year – Sport24
«Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο, συνέπεια, δημιουργία»
«Ήταν μεγάλη τιμή για το Sport24 να βραβευθεί από την επιτροπή των DIME Awards 2022 με το Digital Medium of the Year. Και την ίδια στιγμή είναι μεγάλη ευθύνη, ώστε να προσπαθούμε καθημερινά να παράγουμε ποιοτικό και πρωτογενές περιεχόμενο. Αυτή η βράβευση είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Τίποτα δεν θα μπορούσε να γίνει αν όλοι οι δημοσιογράφοι και όλα τα τμήματα της 24 Media δεν συνεργάζονταν αρμονικά και με πλάνο, προκειμένου το Sport24 να παρουσιάζει αυτή την εικόνα στο κοινό και να θεωρείται το καλύτερο αθλητικό ΜΜΕ της χώρας. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο, συνέπεια, δημιουργία και τα επόμενα χρόνια. Ο στόχος μας είναι διττός. Το Sport24 να είναι έγκυρο και να πρωτοπορεί στις νέες τάσεις της σύγχρονης δημοσιογραφίας. Τα καλύτερα έρχονται και είναι μπροστά μας».


Βάσω Φραγγούδη, Head of Digital, Starcom

Digital Media Agency of the Year – Starcom/ Publicis Groupe
Επιτυχημένα έργα που συμβάλλουν στην αλλαγή στάσεων και αντιλήψεων
«Η βράβευση της Starcom, εταιρείας του Publicis Groupe, στα DIME Awards μας γεμίζει μεγάλη χαρά, καθώς τα έργα που βραβεύτηκαν αποτελούν απόδειξη πως τα επιτυχημένα projects είναι συνάρτηση media strategy και content execution σε συνεργασία όχι μόνο με τα creative agencies αλλά και με media publishers και content creators. Ακόμα περισσότερο όταν τα έργα αυτά αφορούν την ανάδειξη σημαντικών ενεργειών μέσα από Mass Media activations που συμβάλλουν στην αλλαγή στάσεων και αντιλήψεων, υποστηρίζοντας έμπρακτα οργανισμούς και ενεργά την κοινωνία, όπως η καμπάνια #HairHasNoGender από το Pantene και η δημιουργία και ανάδειξη των Πάρκων Τσέπης με την υποστήριξη της P&G»


Ελένη Τσιστράκη, Head of Brand & Advertising, Πλαίσιο Computers SA

Digital Brand of the Year – Πλαίσιο Computers SA
«Tι κάνει ένα brand, “Digital Brand of the Year” για 2η συνεχόμενη χρονιά; Μια γερά δεμένη δημιουργική ομάδα, όλα τα “ναι, πάμε να το κάνουμε!”, η ασταμάτητη αναζήτηση για έμπνευση, τα γρήγορα αντανακλαστικά και η αρμονική μελωδία που βγαίνει από τον συνδυασμό πολλών και διαφορετικών φωνών – ακριβώς όπως ταιριάζει στον digital κόσμο. H διάκριση “Digital Brand of the Year”, είναι αφιερωμένη σε αυτή την υπέροχη ομάδα, την ομάδα marketing της Πλαίσιο».

Χάρης Μουρελάτος, Head of Digital Marketing, Πλαίσιο Computers SA

«Για 2η συνεχόμενη χρονιά, Digital Brand of the Year. Το digital στο Πλαίσιο μεγαλουργεί. Είμαι απίστευτα χαρούμενος και περήφανος για την digital marketing ομάδας μας. Η μαχητικότητα και η σκληρή δουλειά ανταμείβονται. Αυτά τα 5 βραβεία είναι μια επιπλέον επιβεβαίωση για τη δυναμικότητά μας ενώ μας ωθούν στην επίτευξη των επόμενων στόχων μας. Επιδίωξή μας ήταν και παραμένει η καινοτομία και η υψηλή αποτελεσματικότητα. Τα καλύτερα έρχονται».


Το πρωτογενές ποιοτικό περιεχόμενο και η αποτύπωση της πραγματικότητας ήταν οι βασικοί στόχοι που έθεσαν και θέτουν οι Platinum νικητές των Digital Media Awards 2022.

Marco Struecker, Managing Director SEE, Vice Media Group

Vice Greece
«Καταγράφουμε την πραγματικότητα όπως είναι»
«Ρεπορτάζ και ντοκιμαντέρ που καταγράφουν την πραγματικότητα όπως είναι. Αυτή είναι η αδιαπραγμάτευτη αρχή του Vice Greece, αρχή που μας κάνει να νιώθουμε υπερήφανοι που την υπηρετούμε μέσα από τις δημοσιογραφικές μας έρευνες. Γι’ αυτό θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη μοναδική ομάδα μας που για άλλη μια χρονιά κατάφερε να διαπρέψει στα DIME Awards κερδίζοντας τέσσερα βραβεία. Ιδιαίτερη μνεία θα ήθελα να κάνω στο εξαιρετικό φωτορεπορτάζ για το σινεμά στο Λβιβ της Ουκρανίας που μετατράπηκε σε κέντρο εκπαίδευσης για όσους θέλουν να πολεμήσουν, το οποίο έλαβε το Gold/ Platinum Award στην κατηγορία “Best Photo Reporting”. Αλλά και στα αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για την “Πρώτη Ευρωπαϊκή Κλειστή Δομή” και την “Υπόθεση Halkbank”, που κατέκτησαν δύο Silver Awards στις κατηγορίες “Best Original Reporting” και “Best International Reporting” αντίστοιχα. Υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε ο απόλυτος οδηγός για μία διαφορετική και σε βάθος ενημέρωση».


Desy Karapchanska, Διευθύντρια, Άτρακτος ΑΜΚΕ

Άτρακτος ΑμΚΕ
«Αυτό το βραβείο ανήκει στα παιδιά μας»
«Σκοπός της εκπομπής της Atraktou “Μεγάλες Κουβέντες” είναι να δώσει βήμα στα μικρά παιδιά και την ευκαιρία στους μεγαλύτερους να επιστρέψουν στην αθωότητα και να θυμηθούν πώς είναι να λες ό,τι σκέφτεσαι, χωρίς φίλτρο και αναστολές. Έτσι, η Atraktos αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ της κοινωνίας μας και των παιδιών. Μια εκπομπή επαγγελματικού αλλά και κοινωνικού προσανατολισμού. Καθημερινοί άνθρωποι, ξεχωριστοί όμως ο καθένας στον τομέα του, πολιτικοί, καλλιτέχνες, παρουσιαστές και αθλητές συνθέτουν το “παζλ” γνωριμίας με τους μικρούς μας φίλους, που θέλει η Atraktos να “χτίσει”. Σας ευχαριστούμε γι’ αυτή τη σημαντική διάκριση και ευχαριστούμε όλους τους συνεργάτες μας. Τον Ιδρυτικό μας Υποστηρικτή – Πλαίσιο Computers, τον Βασίλη Αντωνιάδη και την ομάδα της Filmskin, την Αντιγόνη Λουκανίδη, τις Γκέλλυ και Ελένη Μαθαρίκου και την ομάδα της Matharikou Model Kids, τον Γιάννη Κρικρή και την ομάδα της Social Experience. Αυτό το βραβείο ανήκει στα παιδιά μας, χωρίς τα οποία οι Μεγάλες Κουβέντες δεν θα ήταν Μεγάλες».


Νικόλας Π. Χατζής, Founder & CEO, Webjar/ Owner, Provocateur

Webjar
«Το provocateur γίνεται σημείο αναφοράς»
«Σε μια εποχή που κατακλυζόμαστε από περιεχόμενο με όλους τους πιθανούς τρόπους, το Provocateur έρχεται για να δώσει στους αναγνώστες του εκείνη τη διαφορετική ματιά που πραγματικά αξίζει. Απελευθερωμένο πλήρως από στερεότυπα και απευθυνόμενο στον κάθε ένα που νιώθει ότι δεν τον περιορίζει τίποτα, το Provocateur γίνεται σημείο αναφοράς. Επενδύοντας συνεχώς στο video περιεχόμενο αλλά και τα podcasts, ξέρουμε ότι το content, το είδος και το ύφος είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε τώρα και στο μέλλον. Τα βραβεία αυτά μας δίνουν ένα ακόμα έξτρα κίνητρο, γιατί βλέπουμε ότι η έμπνευση μας και η δουλειά μας αναγνωρίζεται από καταξιωμένους ανθρώπους στην αγορά. Του χρόνου ακόμα περισσότερα για το πρώτο – και ίσως μόνο – gender agnostic Μέσο Ενημέρωσης στην Ελλάδα».