Στον δρόμο, στην παραλία, ακόμα και σε γήπεδο μπάσκετ κυκλοφορεί το νέο μοντέλο της Mercedes-Benz, T-Class, στη νέα της καμπάνια με την υπογραφή της Preuss and Preuss. Με στόχο να αναδείξει την ευελιξία και πολυχρηστικότητα της τελευταίας της προσθήκης στην κατηγορία premium μικρών vans, η καμπάνια «Life gets big» προβάλλει τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει ένα μεγαλύτερο από τον μέσο όρο αυτοκίνητο, τοποθετώντας το ως ιδανική επιλογή, τόσο για οικογένειες που μεγαλώνουν, όσο και για τους λάτρεις των sports και της αναψυχής.

Από την απόκτηση ενός ακόμη νέου μέλους ή ενός φουσκωτού σκάφους, η διεθνής καμπάνια υποστηρίζει ότι οι μέρες που οι επιβάτες, ή τα κατοικίδια, στριμώχνονταν σαν σαρδέλες έχουν τελειώσει.

Η Anja Gutmann, Head of Marketing Communication & Marketing Operations Europe της Mercedes Benz Vans, σχολίασε: «Η καμπάνια “Life gets big” συνιστά μια εντυπωσιακή επίδειξη όσων χαρακτηρίζουν τη νέα μας T-Class: είναι ο τέλειος σύντροφος για όποιον χρειάζεται πολύ χώρο, αλλά επιθυμεί επίσης design, ασφάλεια, άνεση και πολυλειτουργικότητα. Με αυτήν την καμπάνια, θέλουμε να δημιουργήσουμε ενθουσιασμό για το νέο μέλος της οικογένειας της Mercedes, με προσοχή ακόμα και στη μικρότερη λεπτομέρεια».

(Πηγή: TheDrum)