Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι πωλήσεων για την αγορά των FMCGs παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία από τις εταιρείες ερευνών Kantar, GfK και Intage. Οι διαδικτυακές πωλήσεις της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 15,8% ΥοΥ το 2021, πάνω από 3 φορές ταχύτερα από την κατηγορία με την επόμενη καλύτερη επίδοση (Cash & Carry). Η ανάπτυξη αυτή προκύπτει από δύο βασικά στοιχεία: περισσότεροι αγοραστές και πιο συχνές αγορές.

Η παγκόσμια διείσδυση του e-commerce για τα FMCGs αυξήθηκε από το 31,6% το 2019 στο 39,8% για το 2021, ενώ την ίδια περίοδο, η συχνότητα των ηλεκτρονικών αγορών πολλαπλασιάστηκε από 6,9 τον χρόνο στις 10,4. Η ισχυρή και συνεχιζόμενη ανάπτυξη σηματοδοτεί τη διεύρυνση του μεριδίου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκόσμια in-home FMCG αγορά από το 4,8% το 2019 στο 7,2% το 2021, ενώ αναμένεται περαιτέρω επέκταση στο 9,2% μέχρι το 2025.

Παρά ταύτα, υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ανά αγορά: Το μερίδιο του e-commerce είναι μεγαλύτερο στην Ασία, στο 15,3% το 2021, με τη Δ. Ευρώπη στη δεύτερη θέση (6,9%) και τις ΗΠΑ στην τρίτη (4,8%). Ακολουθούν Αν. Ευρώπη (3,2%) και Λατ. Αμερική (0,9%).

(Πηγή: WARC)