Χρωματιστά λεωφορεία και βαγόνια Μετρό κυκλοφορούν ήδη στις πόλεις της Πάτρας και της Αθήνας, στο πλαίσιο της καμπάνιας και της εταιρικής υπογραφής «Vechro. Το χρώμα έχει δύναμη».

Πρόκειται για την εξέλιξη της 360 καμπάνιας επικοινωνίας που δημιούργησε η ForestView με στόχο να ενισχύσει το positioning της Vechro ως μια μάρκα που με τη θετική της σκέψη, χτίζει συναισθηματικούς δεσμούς με το κοινό και προάγει μακροχρόνια αισιόδοξη στάση. «Διανύουμε δύσκολες εποχές.

Στη Vechro, θέλουμε να μπορούμε για λίγο να αφήνουμε πίσω τη γκρίζα καθημερινότητα και τους άχρωμους δρόμους και να κάνουμε το χρώμα πρωταγωνιστή αισιοδοξίας. Έχοντας ήδη εξασφαλίσει την υψηλή ποιότητα των οικολογικών μας προϊόντων για την προστασία του περιβάλλοντος, βοηθάμε στο να διατηρούμε το χρώμα του ζωντανό και δίνουμε ζωή στην πόλη μέσα από μία σειρά ενεργειών, που σκοπό έχουν να κάνουν το μήνυμα #ToXromaExeiDinami, ακόμα πιο δυνατό», δήλωσε η Άννα Δήμα, CMO της Vechro.