Η Οut to Lunch βραβεύτηκε στην έκθεση Great Ads For Good, η οποία επιβραβεύει κάθε χρόνο τις πιο δημιουργικές ιδέες της χρονιάς για καλό σκοπό από όλον τον κόσμο, στο πλαίσιο του International Festival of Creativity Cannes Lions.

Η καταχώριση της εταιρείας για την εταιρεία Alzheimer Αθηνών, με τίτλο «Όσα Θες να Ξεχάσεις», ξεχώρισε με ζωντανή και διαδικτυακή ψηφοφορία ανάμεσα στις τρεις πιο αγαπημένες του κοινού στην κατηγορία «Solidarity».

Σημειώνεται ότι η έκθεση Great Ads for Good διοργανώνεται κάθε χρόνο στο πλαίσιο του διεθνούς φεστιβάλ, από τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό ΑCT Responsible, ο οποίος συνδέεται με τo Global Communications Department των ΗΠΑ, με στόχο να εμπνέει και να ενώνει τη διεθνή κοινότητα της διαφήμισης γύρω από θέματα κοινωνικής ευθύνης και βιώσιμης ανάπτυξης και να προωθεί και να μοιράζεται καλές σχετικές πρακτικές.