Κυκλοφόρησε χθες το τελευταίο έντυπο τεύχος του Time Out London, της ιστορικής έκδοσης που εμφανίστηκε στη βρετανική πρωτεύουσα το 1968 με την υπογραφή του Tony Elliott. Το brand δηλώνει πιο relevant από ποτέ και εστιάζει σε ψηφιακές πρωτοβουλίες με στοχευμένο περιεχόμενο και storytelling, με στόχο να ενισχύσει το engagement του διεθνούς κοινού του.

Αυτό, αυτή τη στιγμή μεταφράζεται σε 76,2 εκατ. χρήστες, σε 333 πόλεις και 59 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό λανσάρει νέες λειτουργίες και ανανεώνει τα κανάλια του στα social media.

(Πηγή: Campaign)