Goody’s Burger House και The Newtons Laboratory παρουσιάζουν τη νέα τους διαφημιστική καμπάνια, εμπνευσμένη από τις συνεχείς αλλαγές τις οποίες υφίσταται ο κόσμος. Σύμφωνα με το σενάριο, τα Goody’s Burger House προσπαθούν να συμβαδίσουν με την αλλαγή και να εξελίσσονται διαρκώς, δοκιμάζοντας νέα πράγματα, ακόμα και όταν όλα μοιάζουν άγνωστα.

Αυτή ακριβώς η λογική αντιστοιχεί στα νέα ψωμάκια Bao Buns, τα οποία διατίθενται σε τρεις γεύσεις, crispy chicken, pulled beef και ψητά λαχανικά. Η καμπάνια αναπτύσσεται 3600, με σκοπό τόσο το κτίσιμο awareness για τα νέα προϊόντα, όσο και την ενίσχυση της δοκιμής (trial) και της επίσκεψης (traffic) στα καταστήματα.

Περιλαμβάνει τηλεοπτικό (main TVC, cut versions και delivery) και ραδιοφωνικό σποτ και αναφορές, OOH, ευρύ digital πλάνο με προβολή σε video και gaming platforms και social media με ενίσχυση στο TikTok. Η παραγωγή ανήκει στην Avion Films, σε σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη.