Η Εθνική Ασφαλιστική λανσάρει το νέο portal πελατών της, MyEthniki. Μέσα από το MyEthniki, διαθέσιμο online στο my.ethniki-asfalistiki.gr, οι πελάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής έχουν ανά πάσα στιγμή, μέσα από την οθόνη του κινητού, του tablet ή του υπολογιστή τους, άμεση πρόσβαση στα στοιχεία των συμβολαίων τους και μια σειρά από λειτουργικότητες.

Μπορούν να δουν τις καλύψεις των συμβολαίων τους, τις πληροφορίες των καλυπτόμενων μελών, να κατεβάσουν τα έντυπά τους, να ενημερωθούν για τις εκκρεμότητες πληρωμής ασφαλίστρων και να εξοφλούν τα ασφάλιστρά τους online. Βρίσκουν, επίσης, πληροφορίες για το πού να απευθυνθούν σε περίπτωση ατυχήματος, ζημιάς ή νοσηλείας, καθώς και για την εξυπηρέτηση των συμβολαίων τους.

«Το νέο portal πελατών είναι εύχρηστο και έχει σχεδιαστεί με βάση τις ανάγκες των πελατών, να έχουν όλη την εικόνα του συμβολαίου τους συγκεντρωμένη και προσβάσιμη από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας», αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία εντός του 2022 θα προστεθούν επιπλέον λειτουργικότητες στο MyEthniki.