Η ΙΔΕΑ Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Taxiplon για «Το Κίνημα της Κίτρινης Αγάπης». Την επικοινωνία και καμπάνια υλοποίησε η Radical Communications η οποία έχει αναλάβει επίσημα το brand από το 2020.

Η νέα καμπάνια έρχεται να βελτιώσει την εικόνα του κλάδου και να «σπάσει» τα στερεότυπα για τους επαγγελματίες του. Η καμπάνια βασίστηκε στην ιδέα ότι οι οδηγοί ταξί είναι οι πιο παρεξηγημένοι και υποτιμημένοι επαγγελματίες. Συχνά θεωρούνται αγενείς, μη εξυπηρετικοί και μη φιλικοί, με τους ανθρώπους του brand να αποδίδουν αυτό το γεγονός στο ότι το επιβατικό κοινό δεν τους γνωρίζει πραγματικά.

Στόχος του τηλεοπτικού σποτ είναι να αποκαταστήσει κάθε αδικία, στερεότυπο και προκατάληψη για τους χιλιάδες επαγγελματίες οδηγούς που κυκλοφορούν στην πόλη. Η Radical Communications έχει δημιουργήσει το site της Taxiplon ενώ παράλληλα έχει αναλάβει τη δημιουργία και τη διαχείριση των social media της εταιρείας. Το διαφημιστικό σποτ επιμελήθηκε η Feel Me Films.