Τη δημιουργία και επικοινωνία του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για το brand Ava του ομίλου Σαράντη, με τίτλο «Καθαρά από Αγάπη», ανέλαβε η H+K Strategies.

Στο πλαίσιο αυτό, επιλέχθηκε η οργάνωση Food On με την οποία θα δημιουργήσουν μια σειρά κοινωνικών γευμάτων, δίνοντας την ευκαιρία σε κοινωνικά αποκλεισμένους ανθρώπους να δειπνήσουν με εκπροσώπους εταιρειών, συμπεριλαμβανομένου του ομίλου Σαράντη, ώστε να μπορέσουν να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας.

Η συνεργασία του brand Ava με την H+K Strategies πραγματοποιείται σε επίπεδο υπηρεσιών Γραφείου Τύπου και Media Relations.