Τη νέα της έκθεση New Realities: Into the Metaverse and Beyond δημοσίευσε η Wunderman Thompson Intelligence. Πρόκειται για έναν οδηγό για τη διαφημιστική βιομηχανία, που χτίζει πάνω στην προηγούμενη μελέτη Into the Metaverse, προτείνοντας κατευθύνσεις.

Η νέα έρευνα, η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 3.000 ατόμων ηλικίας 16-65 ετών σε ΗΠΑ, Μ. Βρετανία και Κίνα, καταδεικνύει ότι το awareness για το metaverse έχει υπερδιπλασιαστεί σε λιγότερο από 1 έτος: από 32% τον περασμένο Ιούλιο, στο 74% τον Μάρτιο του 2022. Αν και σημαντικά περισσότεροι άνθρωποι έχουν ακούσει τον όρο, η κατανόηση σχετικά με αυτόν παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και δεν είναι σαφές το τι σημαίνει: μόλις το 15% υποστηρίζει ότι γνωρίζει τι είναι και ότι μπορεί να το εξηγήσει σε κάποιον.

Παρά την έλλειψη ξεκάθαρης εικόνας, οι καταναλωτές θεωρούν ότι υπόσχεται να επηρεάσει σημαντικά τη ζωή μας, δύο στους τρεις από εκείνους που γνωρίζουν τι είναι το metaverse πιστεύουν ότι θα αλλάξει τη ζωή μας, ενώ το 74% δηλώνει ότι είναι το μέλλον.

Οι καταναλωτές αναμένουν καινοτομίες σε αγορές όπως η ψυχαγωγία, η διαφήμιση, το retail και η μόδα, ενώ θεωρούν ότι θα έχει αντίκτυπο και στο πεδίο της εργασίας. Η έρευνα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, insights από τα πεδία retail, οικονομικών υπηρεσιών, υγείας και ευεξίας, αλλά και την κατηγορία τροφίμων και ποτών.