Στην τρίτη κατά σειρά αλλαγή επωνυμίας προχωρά η υπηρεσία ad-supported video on demand (AVOD) της Amazon, η οποία ξεκίνησε ως Freedive το 2019, μετονομάστηκε σε IMDb και τώρα επαναλανσάρεται ως Freevee.

Ο Ashraf Alkarmi, Director του Freevee, δήλωσε σχετικά: «Το νέο μας όνομα επικοινωνεί ξεκάθαρα το ποιοι είμαστε: Μια υπηρεσία streaming με εύκολη πλοήγηση, διαθέσιμη δωρεάν στους χρήστες, όπου και όποτε επιλέξουν να παρακολουθήσουν κάποια από τα καλύτερα κομμάτια πρωτότυπου και αδειοδοτημένου περιεχομένου που υπάρχουν».

Και αυτό το περιεχόμενο αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Freevee θα ενισχύσει το πρωτότυπο περιεχόμενό του κατά 70% τη φετινή χρονιά, με νέα προγράμματα αλλά και πρωτότυπες ταινίες. Σύμφωνα με τον streamer, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία 2 χρόνια, ενώ στα άμεσα σχέδια βρίσκεται η συνέχιση της διεθνούς επέκτασης στη Γερμανία αργότερα μέσα στη χρονιά.

(Πηγή: AdWeek)