Η ΙΔΕΑ H Attp επιστράτευσε το χιούμορ στο νέο διαφημιστικό για το παυσίπονο Seractil της Galenica, το οποίο «εξαφανίζει κάθε πόνο και άρα κάθε δικαιολογία που περιορίζει τους ανθρώπους και τους εμποδίζει να κάνουν αυτό που θέλουν», όπως αναφέρει το agency.

Στο νέο τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζονται δημιουργικά όλοι οι πόνοι που αντιμετωπίζει το Seractil, μέσα από την αγαπημένη συνήθεια των ανθρώπων να ισχυρίζονται κάθε είδους πόνο για να γλιτώσουν από μια «επώδυνη» κοινωνική υποχρέωση.

Τώρα, όμως, με το προϊόν να αποκτά φωνή και με σλόγκαν «Παυσίπονο, όχι δικαιολογίες» το «Seractil κάνει τον πόνο παρελθόν». Το τηλεοπτικό σποτ επιμελήθηκε η Parasol με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Ινδαρέ.