Αύξηση της τάξης του 17,8% κατέγραψε η ευρωπαϊκή αγορά χορηγιών το 2021, μετά από το πλήγμα που δέχθηκε από την πανδημία.

Πέρυσι, η αγορά ανήλθε στα 27,85 δισ. ευρώ, παραμένοντας ωστόσο κατά 9,3% κάτω από τα επίπεδα του 2019.

Η ανάκαμψη έρχεται σε συνέχεια της συρρίκνωσης κατά 23% σε σχέση με το 2020, που σηματοδότησε την πρώτη πτώση μετά από σχεδόν μια δεκαετία. Σύμφωνα με έρευνα των European Sponsorship Association και Nielsen, η ανάκαμψη οφείλεται στη διάχυση του εμβολιασμού και την επιστροφή των δια ζώσης εκδηλώσεων.

(Πηγή: Marketingweek.com)