Με 2 βραβεία για τον ίδιο πελάτη βραβεύτηκε η MullenLowe Athens στα Sports Marketing Awards 2022, η απονομή των οποίων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 28 Μαρτίου, στο Radisson Blu Park Hotel.

Συγκεκριμένα, το agency απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Sports-Related CSR Campaign/Activity» για την ενέργεια «Η καρδιά της Intersport χτυπάει για την Εθνική Ομάδα Αστέγων» και Bronze στην κατηγορία «Best Sports Strategy for Brand Awareness» για την ενέργεια «Womanism» από την Intersport.

Η πρώτη ενέργεια αφορά στην στήριξη ατόμων που επανεντάσσονται στην κοινωνία μέσω του αθλητισμού και η δεύτερη αντίστοιχα στη γυναικεία ενδυνάμωση.