Με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειάς της, η Frezyderm ανέθεσε στη ForestView τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της παρουσίας της, καθώς και τη δημιουργία αγοραστικής ζήτησης στα marketplaces της Amazon. Η ForestView ανέλαβε εξ ολοκλήρου τη στρατηγική μελέτη επέκτασης σε 8 νέες γεωγραφικές περιοχές του δικτύου της Amazon στην Ευρώπη, παρέχοντας ανάλυση ανταγωνισμού, χαρτογράφηση και ποσοτικοποίηση των ευκαιριών στις 5 μεγάλες προϊοντικές κατηγορίες της εταιρείας.
Το πλήρες φάσμα της υπηρεσίας Marketplace Enablement της ForestView περιλαμβάνει το setup και τη συνολική διαχείριση του λογαριασμού της Frezyderm, την επικοινωνία με την Amazon στο κάθε επιλεχθέν Amazon Marketplace, τη δημιουργία και διαρκή βελτιστοποίηση της παρουσίας της σε πολλαπλές χώρες και γλώσσες, την υποστήριξη των τελικών πελατών και τον σχεδιασμό και υλοποίηση του πλάνου προώθησης των προϊόντων της εταιρείας με σκοπό τη δημιουργία και μετατροπή της ζήτησης σε αγορές.
Ο Γιάννης Γκέκας, COO της ForestView, δήλωσε: «Για ένα κορυφαίο ελληνικό brand, όπως η Frezyderm, η επιλογή πανευρωπαϊκής ανάπτυξης μέσω της Amazon ήταν η ενδεδειγμένη κατόπιν της ανάλυσης και ποσοτικοποίησης της ευκαιρίας».