«Χτίζοντας» πάνω σε ένα συνεχώς διευρυνόμενο κοινό και μια μεγάλη βάση διαφημιζόμενων, το YouTube προσθέτει 4.000 επεισόδια τηλεοπτικών εκπομπών στην πλατφόρμα του, σηματοδοτώντας μία ακόμη πρόκληση για την αγορά της συνδεδεμένης τηλεόρασης (CTV).

Δεδομένης της ήδη υπάρχουσας προσφοράς του σε ταινίες με διαφημιστική παρουσία, η κίνηση αυτή αποτελεί μάλλον επέκταση παρά «πρεμιέρα» στον χώρο του AVOD. Η εξέλιξη είναι ενδεικτική της αξίας που αποδίδεται στο τηλεοπτικό περιεχόμενο.

(Πηγή: WARC)