Με την τελευταία του διοργάνωση να αποτελεί τη μεγαλύτερη στην ιστορία του, ο διαγωνισμός Small Business Grant της FedEx έθεσε για ακόμα μια χρονιά ως στόχο να βοηθήσει επιχειρήσεις με 50 ή λιγότερους υπαλλήλους να επιτύχουν τις φιλοδοξίες τους ως προς την ανάπτυξη.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον διαγωνισμό Small Business Grant μοιράζεται με το MW η Μαρία Ανδριανάκου, SEET Marketing Manager της FedEx Express Greece.

MW: Τι ακριβώς είναι ο διαγωνισμός Small Business Grant της FedEx και ποιος ο στόχος σας μέσα από αυτόν;

Μαρία Ανδριανάκου, SEET Marketing Manager της FedEx Express Greece

Μαρία Ανδριανάκου: Ο διαγωνισμός Small Business Grant είναι μια πρωτοβουλία και μια μεγάλη ευκαιρία για εμάς να υποστηρίξουμε και να αναγνωρίσουμε τις νεοφυείς επιχειρήσεις και τις μικρές επιχειρήσεις να κάνουν τη φιλοδοξία τους πράξη. Κάνουμε μια ανοιχτή έκκληση προς τις ΜμΕ να μοιραστούν δημόσια, μέσω μιας φιλικής προς τον χρήστη και εύκολης ολοκληρωμένης διαδικτυακής πλατφόρμας, την αποστολή και τα σχέδιά τους ειδικά στους τομείς της ψηφιακής εμπειρίας, της βιωσιμότητας και της καινοτομίας. Οι συμμετέχουσες εταιρείες μπορούν να κερδίσουν ένα χρηματικό έπαθλο για να διευκολύνουν τις επιχειρηματικές τους φιλοδοξίες. Αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι οι ΜμΕ είναι η κινητήρια δύναμη της ευρωπαϊκής οικονομίας, ο Διαγωνισμός Small Business Grant είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους τις υποστηρίζουμε για να πραγματοποιήσουν τα επιχειρηματικά τους όνειρα. Συνδεόμαστε με τις ΜμΕ όχι μόνο ως συνεργάτης μεταφορών, αλλά ως παράγοντας ανάπτυξης για αυτές. Η FedEx είναι μια από τις λίγες εταιρείες στον κόσμο που έχει το δίκτυο και τις δυνατότητες να συνεχίσει να κινεί το εμπόριο και αυτός ο διαγωνισμός είναι ακόμη μία απόδειξη αυτού.

Στην Ευρώπη, ο διαγωνισμός ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2016 σε τρεις χώρες και συνεχίζει να επεκτείνεται χρόνο με τον χρόνο σε όλο τον κόσμο. Σε ποιους παράγοντες πιστεύετε ότι οφείλεται
η επιτυχία του;

Πράγματι, ο πρώτος διαγωνισμός Small Business Grant ξεκίνησε στην Ευρώπη το 2016 σε τρεις μόνο χώρες, με πέντε χώρες έως το 2019 και είμαι πολύ περήφανη που τον επεκτείναμε σε 16 χώρες σε όλη την Ευρώπη το 2021. Στην Ελλάδα φέτος ήταν ο πρώτος χρόνος που ξεκινήσαμε και ξεπεράσαμε τις προσδοκίες μας όσον αφορά τη συμμετοχή και τον ενθουσιασμό από την αγορά. Θα έλεγα ότι η επιτυχία είναι ένας συνδυασμός πολλών παραγόντων: της στοχευμένης επικοινωνίας που δημιούργησε στην τοπική αγορά επιπλέον προβολή «από στόμα σε στόμα», των πολυεπίπεδων βραβείων που προέρχονται από τους κριτές, την δημόσια ψηφοφορία του κοινού και πολλά άλλα. Αλλά συνολικά, η επιτυχία βρίσκεται στην «ουσία» αυτού του διαγωνισμού, που έχει σχεδιαστεί για να αγγίξει τις πραγματικές ανάγκες που προέρχονται από νεοσύστατες start-ups και μικρές επιχειρήσεις.

Greek Chic Handmades
Νικήτρια του Βραβείου Κοινού 2021 του διαγωνισμού αναδείχθηκε η Greek Chic Handmades, με την Ελευθερία Τυράκη να μας δίνει τη δική της οπτική για τη συμμετοχή της εταιρείας της στη διαδικασία.

MW: Αποσπάσατε το Βραβείου Κοινού 2021 στον πρόσφατο διαγωνισμό Small Business Grant της FedEx. Κατά τη γνώμη σας, ποια χαρακτηριστικά έκαναν την Greek Chic Handmades να ξεχωρίσει;

Ελευθερία Τυράκη: Εκτιμώ ότι η αισθητική του brand ήταν αυτή που έκανε τη συμμετοχή μας να ξεχωρίσει. Η δουλειά που κάνουμε πάνω σε ένα πολύ αγαπημένο γυναικείο αξεσουάρ, όπως είναι το δερμάτινο σανδάλι, ώστε να προσφέρουμε αυθεντικά, πρωτότυπα, ποιοτικά σχέδια στη μοντέρνα γυναίκα. Χαιρόμαστε πολύ που και σε αυτό το επίπεδο, τον διαγωνισμό της FedEx, το κοινό ψήφισε υπέρ της δουλειάς μας και των προτάσεών μας πάνω στα γυναικεία αξεσουάρ. Τους ευχαριστούμε από καρδιάς, όπως βεβαίως ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη FedEx, η οποία όχι μόνο στηρίζει έμπρακτα την επιχειρηματικότητα σε διεθνές επίπεδο, αλλά φροντίζει να αναδεικνύει μείζονα θέματα όπως αυτό της βιωσιμότητας.

Ποια οφέλη έχετε εντοπίσει έως τώρα από τη συμμετοχή σας στον εν λόγω διαγωνισμό;

Η συμμετοχή σε διαγωνισμό που διεξάγει ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως brand names όπως η FedEx, μόνο οφέλη μπορεί να έχει. Συστηθήκαμε σε ένα νέο, ευρύ κοινό, ενισχυθήκαμε σε επίπεδο αναγνωρισιμότητας και η διάκριση που πραγματικά χαροποίησε όλους αυτούς που ήδη γνώριζαν και αγαπούν τα Greek Chic Handmades, μας ενίσχυσε σε επίπεδο πρεστίζ. Είναι εξαιρετικά τιμητικό να κερδίζεις μια διάκριση μέσα από το κοινό και η διάκριση αυτή να φέρει την υπογραφή ενός παγκόσμιου κολοσσού όπως η FedEx. Ακόμα κι αν δεν είχαμε πάρει την πρωτιά, ωστόσο, η συμμετοχή σε έναν τόσο σημαντικό και άρτια οργανωμένο διεθνή διαγωνισμό που σου δίνει τη δυνατότητα να πεις τη δική σου ιστορία σου σε ένα ευρύ κοινό, έχει σημαντικά οφέλη.

Pandrosia
Η Κρυσταλέννια Δρόσου μοιράζεται τη δική της εμπειρία εκ μέρους της Pandrosia, η οποία αναδείχθηκε Finalist της χώρας μας και την εκπροσώπησε στον τελικό του Small Business Grant.

MW: Η Pandrosia αποτέλεσε την Finalist της χώρας μας και την εκπροσώπησε στον τελικό του διαγωνισμού Small Business Grant. Μιλήστε μας λίγο για την εταιρεία σας, πώς θα την περιγράφατε;

Κρυσταλέννια Δρόσου: Όλα ξεκίνησαν πριν από μερικά χρόνια, το 2012, όταν ο πατέρας μου, Παύλος, αποφάσισε να φυτέψει στα κτήματα μας στο Πυλί της Κω, το Θαύμα της φύσης, που ονομάζεται αλόη και αποτελεί το αρχαιότερο φαρμακευτικό φυτό με θαυμαστές ιατρικές ιδιότητες. Το μεράκι, η αγάπη και η ιδιαίτερη βιωματική σχέση με τη φύση του τόπου του τον οδήγησαν στη δημιουργία του κτήματος αυτού, που αποτελεί και το «ησυχαστήριό» του όπως συνηθίζει να λέει. Κάπου ανάμεσα σε αυτό το μεράκι, στην αγάπη που τρέφω για εκείνον & τον τόπο μου και σε αυτή την ευλογημένη Γη που έζησε και έδρασε ο Πατέρας της παγκόσμιας ιατρικής Ιπποκράτης, γεννήθηκε η Pandrosia. Και κάπου εκεί ξεκίνησε ένα υπέροχο ταξίδι που έχει ως βασικό άξονα το όραμά μας, ένα όραμα που οδηγεί κάθε μας βήμα και δεν είναι άλλο από υγεία, ομορφιά & ευεξία για όλους.

Σήμερα η Pandrosia αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση ευζωίας για τον σύγχρονο άνθρωπο, τόσο εσωτερικά (με τον φυσικό χυμό αλόης) όσο και εξωτερικά (με φυσικά δερμοκαλλυντικά).

Πώς βιώσατε όλη αυτή την εμπειρία της συμμετοχής σε έναν ευρωπαϊκό διαγωνισμό και τι αποκομίσατε από αυτήν;

Τέτοιες πρωτοβουλίες έχουν μεγάλη σημασία, καθώς υποστηρίζουν μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Νιώθουμε ευλογημένοι που μας δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχουμε στον διαγωνισμό της FedEx. Είναι πολύ σημαντικό για μια νέα εταιρεία να έχει τέτοια κίνητρα γιατί στα πρώτα της βήματα, οι νέες εταιρείες αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα και δυσκολίες που φαίνονται ανυπέρβλητα και μπορεί να είναι πολύ απογοητευτικά. Αυτές οι πρωτοβουλίες λοιπόν παρέχουν σημαντική βοήθεια τόσο οικονομικά όσο και συναισθηματικά.

Νο1 στον διαγωνισμό της FedEx στην Ελλάδα! Η Pandrosia εκπροσώπησε την Ελλάδα στον διαγωνισμό της FedEx, ανάμεσα σε 15 χώρες! Νιώθουμε πολύ περήφανοι και αυτή η επιτυχία συνοδεύεται από μεγάλο αίσθημα ευθύνης. Η νίκη σε αυτόν τον διαγωνισμό είναι κάτι που δεν περιμέναμε. Μας έδωσε μεγάλη δύναμη και ανανεωμένο σθένος για να θέσουμε ακόμη υψηλότερους στόχους για το μέλλον.

Θα ήθελα να τονίσω πόσο περήφανη είμαι για την ομάδα μου!!! Για όλους αυτούς τους φανταστικούς ανθρώπους που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό καθημερινά για να κάνουν αυτή την οικογενειακή επιχείρηση ακόμα μεγαλύτερη!