Άλλος ένας σημαντικός ομιλητής, ο Jonathan Hall, Managing Partner, Sustainable Transformation Practice της Kantar, θα βρεθεί στην Αθήνα στις 7 Απριλίου, στο πλαίσιο του Global Marketer Conference 2022, συνδιοργάνωση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA). Το φετινό Global Marketer Conference θα δώσει έμφαση στο σημείο όπου συναντιούνται δημιουργικότητα, αποτελεσματικότητα και βιωσιμότητα, ώστε το marketing να συμβάλλει στην αντιμετώπιση των πιεστικότερων προκλήσεων της αγοράς, της κοινωνίας και του πλανήτη.

Στην 1η της εμφάνιση επί σκηνής από όταν ανέλαβε marketing leader στην Unilever, η Conny Braams, η οποία εξελέγη WFA Global Marketer of the Year 2021, θα μιλήσει για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά και για το τι μπορεί να κάνει η παγκόσμια κοινότητα των marketers.Ο θρύλος της διαφήμισης Sir John Hegarty θα φέρει στο τραπέζι την κάμψη που παρατηρείται διεθνώς στη δημιουργικότητα και κατά συνέπεια στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, ο Global CMO της Mastercard Raja Rajamannar, θα επικεντρωθεί στην ανάγκη για transformation και η Professor Karen Nelson-Field θα μοιραστεί insights αναφορικά με την αλλαγή στο focus που απαιτεί το marketing transformation.

Τέλος, στο διάσημο debate του Global Marketer Conference που φέτος θα έχει θέμα «Βιωσιμότητα and Marketing», οι marketing leaders Taide Guahardo της Procter & Gamble και Rupen Desai της Dole, θα «προκαλέσουν» τους sustainability experts Solitaire Townsend της Futerra και Jonathan Hall, που ηγείται του Kantar Sustainable Transformation Practice. Στη διάρκεια του συνεδρίου θα παρουσιαστούν και ευρήματα της έρευνας «Clients & Creativity» που υλοποιείται από την WFA και στην οποία συμμετέχει και η Ελλάδα μέσω του ΣΔΕ.