Επιτείνει την επένδυση στο e-commerce το Pinterest, εισάγοντας νέες εμπορικές λειτουργίες. Σύμφωνα με την πλατφόρμα, οι χρήστες ζητούν εδώ και καιρό τρόπους για να κάνουν αγορές στην εφαρμογή και πλέον τους δίνεται η δυνατότητα να ολοκληρώνουν κάποιες συναλλαγές χωρίς να την εγκαταλείψουν.

Το νέο in-app checkout feature βρίσκεται σε beta μορφή για κάποιους πωλητές του Shopify στις ΗΠΑ, με το δίκτυο να σχεδιάζει να διευρύνει την πρόσβαση στη χώρα μέσα στη χρονιά. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης το λανσάρισμα της λειτουργίας Your Shop, την οποία περιγράφει ως «προσωπικό θυρωρό αγορών» που θα παρέχει στους χρήστες εξατομικευμένες σελίδες shopping και θα προτείνει creators και brands με βάση τις προτιμήσεις και τη δραστηριότητά τους. Και αυτό το εργαλείο βρίσκεται σε beta μορφή.

Παράλληλα, το Pinterest δήλωσε ότι θα είναι ευκολότερο για τους πωλητές να ανεβάζουν καταλόγους στην πλατφόρμα και να ανανεώνουν τις τιμές τους, ενώ σε ΗΠΑ, Μ. Βρετανία και Καναδά θα έχουν πρόσβαση σε real time search data, να βλέπουν trend recommendations και να μαθαίνουν περισσότερο για τα κοινά τους, μέσω του εργαλείου trends, που θα είναι διαθέσιμο σε άλλες χώρες αργότερα μέσα στο 2022.

(Πηγή: Yahoo)