Η MSL, το Public Relations agency του Publicis Groupe, έρχεται επίσημα στην Ελλάδα και εντάσσεται στα Comms Brands του ομίλου, μαζί με τις Publicis, Leo Burnett και Digitas. Το δίπτυχο Influence και Impact είναι η υπόσχεση της MSL προς τους πελάτες της σε όλον τον κόσμο και στόχος της είναι να φέρει «Real Impact» στην επικοινωνία πελατών, όπως η Αdidas, η Procter & Gamble, η Samsung, η Visa και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

«H data-driven προσέγγιση της MSL αλλάζει τα δεδομένα, τόσο στο PR όσο και στο Influencer Marketing, εντοπίζοντας τα σημεία επιρροής που δημιουργούν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο για brands και εταιρείες, παρέχοντας υπηρεσίες με απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα», ανέφερε ο Brand Lead της MSL στην Ελλάδα, Αλέξης Μυλωνάς.

Ο Αντώνης Πασσάς, CEO Greece & Southeast Europe του Publicis Groupe, τόνισε ότι: «Η MSL έρχεται να ολοκληρώσει το μοντέλο λειτουργίας του ομίλου μας, “The Power of One”, το οποίο είναι χτισμένο γύρω από τις ανάγκες των πελατών μας, με στόχο να τους προσφέρει με εναρμονισμένο και απρόσκοπτο τρόπο όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας».