Σε «επιδημία» εξελίσσεται η απάτη στην ψηφιακή διαφήμιση, καθώς, σύμφωνα με έρευνα της Juniper Research, οι παγκόσμιες απώλειες εξαιτίας της αναμένεται να αγγίξουν το 2022 τα 68 δισ. δολάρια, από τα 59 δισ. πέρυσι. ΗΠΑ, Ιαπωνία, Κίνα, Ν. Κορέα και Μ. Βρετανία αναδεικνύονται ως τα μεγαλύτερα «κέντρα» της απάτης, με τους αναλυτές να σημειώνουν ότι το 60% συγκεντρώνεται σε αυτές: μόνο οι ΗΠΑ θα αντιπροσωπεύουν το 35% του παγκόσμιου συνόλου, χάνοντας 23 δισ. δολάρια το 2022.

Λαμβάνοντας υπόψη την ωριμότητα της αμερικανικής αγοράς και την υψηλή επένδυση στο digital, τα στοιχεία καταδεικνύουν τις προκλήσεις που συνεπάγεται η εποπτεία ακόμη και των πιο προηγμένων οικονομιών. Η συντάκτρια της έρευνας, Scarlett Woodford, ανέφερε σχετικά: «Δεδομένου ότι οι ΗΠΑ αντι-προσωπεύουν μια τόσο σημαντική αγορά σε επίπεδο διαφημιστικής δαπάνης, οι κα-μπάνιες στη Β. Αμερική αναμφίβολα θα προσελκύσουν την προσοχή κακόβουλων παικτών.

Αυτό θα οδηγήσει σε πρωτοφανή καινοτομία στις πρακτικές εξαπάτησης στις ΗΠΑ, με τους διαφημιζόμενους να χρειάζονται ακόμη περισσότερο υπηρεσίες αναγνώρισης και αποτροπής της». Οι αναλυτές συστήνουν στους διαφημιζόμενους στο ψηφιακό περιβάλλον να προχωρήσουν σε συνεργασίες με παρόχους σχετικών υπηρεσιών, για την αναγνώριση αυθεντικού ή μη διαφημιστικού traffic.

(Πηγή: TheDrum)