Με το tagline «Betshop: Το παιχνίδι όλων των παιχνιδιών», η Cream δημιούργησε μια διαφορετική, για τα δεδομένα του κλάδου, επικοινωνιακή καμπάνια για το Betshop, με μια σειρά ταινιών με πολύ ιδιαίτερη κινηματογραφική γλώσσα. Με χιούμορ, λιγότερο «αθλητικούς» κώδικες, αστείες καταστάστεις, δυνατό μήνυμα και νέα εικαστική ταυτότητα, η επικοινωνία πέτυχε τον στόχο της: να κάνει το Betshop να ξεχωρίσει.

Θέτοντας στο επίκεντρο τον υπεύθυνο στοιχηματισμό, η νέα καμπάνια της Cream για το Betshop τοποθετεί το brand στις top of mind επιλογές του κοινού. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά, μας δίνουν οι Μιχάλης Καλλιγέρης, Creative Director, Χαϊλένα Τραγάκη, Client Service Director, Λίζα Γκουρτσούλη, Account Director, Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director, και Εύη Σισαμή, Γενική Διευθύντρια της Cream.

MW: Ήδη από τον Δεκέμβριο, βρίσκεται στον αέρα ένα πολύ ενδιαφέρον… «σήριαλ επικοινωνίας» για τον νέο συνεργάτη σας, το Betshop. Ποιο το concept της καμπάνιας και ο στόχος που κρύβεται πίσω από αυτήν;

Μιχάλης Καλλιγέρης: Η ανάγκη μας για παιχνίδι είναι από τα πρώτα μας ένστικτα. Από πολύ μικρή ηλικία, το πρώτο πράγμα που μαθαίνουμε να κάνουμε είναι να παίζουμε. Μεγαλώνοντας βέβαια, σιγά – σιγά, μαθαίνουμε πως τα πάντα έχουν τον δικό τους χώρο και χρόνο. Στην ιδέα μας λοιπόν, όταν οι ήρωές μας αποφασίζουν να παίξουν σε στιγμές που κάτι τέτοιo δεν αρμόζει, τους υπενθυμίζουμε ότι υπάρχει το Betshop. Γιατί το Betshop είναι ο χώρος του υπεύθυνου παιχνιδιού. Εκεί που μπορείς να απευθυνθείς ανά πάσα στιγμή, όταν νιώθεις την ανάγκη να παίξεις. Ο στόχος μας δεν ήταν άλλος, από το να ξεχωρίσουμε από τις αντίστοιχες επικοινωνίες online betting και να ενταχθεί το Betshop στις top of mind επιλογές του κοινού. Έτσι, δημιουργήσαμε μια σειρά ταινιών με πολύ ιδιαίτερη κινηματογραφική γλώσσα. Μια επικοινωνία άμεση, που φέρνει στην επιφάνεια τον πιο βασικό λόγο για τον οποίο υπάρχει το Betshop: την ανάγκη μας για υπεύθυνο στοιχηματισμό.

Τι περιλαμβάνει η συγκεκριμένη επικοινωνία και σε ποια Μέσα ξεδιπλώνεται;

Χαϊλένα Τραγάκη: Κεντρικός άξονας της καμπάνιας είναι η τηλεόραση και οι digital πλατφόρμες με 4 copies να είναι ήδη στον αέρα, με σκοπό να εξυπηρετηθούν τόσο οι corporate όσο και οι προϊοντικές ανάγκες επικοινωνίας του brand, στο sportsbook και το casino. Επιπλέον αξιοποιήσαμε και το ραδιόφωνο, ως ένα μέσο με σημαντικό appeal στο κοινό του Betshop. Βέβαια, όσο εξελίσσεται η καμπάνια, θα συναντάμε τους παίκτες και σε άλλα touchpoints.

Ο χώρος των στοιχηματικών ιστοσελίδων είναι αρκετά ανταγωνιστικός. Σε τι δώσατε έμφαση προκειμένου να κάνετε τo Betshop να ξεχωρίσει;

Λίζα Γκουρτσούλη: Η αλήθεια είναι πως βλέποντας τις επικοινωνίες της κατηγορίας, πέρα από τα προϊοντικά μηνύματα που είναι λίγο πολύ κοινά, διαπιστώσαμε πως υπάρχει και ένα ευδιάκριτο pattern στις επικοινωνίες με πολύ συγκεκριμένους επικοινωνιακούς κώδικες και τόνο φωνής. Έτσι θέσαμε ως βασικό μας στόχο να δημιουργήσουμε μία τελείως διαφορετική εικόνα που θα έχει creative impact και που θα μπορέσει να συνδεθεί απόλυτα με το Betshop. Με βασικό insight το παιχνίδι ως έννοια και με κεντρική ιδέα το «Να πάτε να παίξετε αλλού», δημιουργήσαμε τελικά μία σειρά από ταινίες που με χιούμορ, λιγότερο «αθλητικούς» κώδικες, πολλές διαφορετικές και αστείες καταστάστεις, με ένα δυνατό μήνυμα «Το παιχνίδι όλων των παιχνιδιών» και με μία νέα, πολύ Betshop εικαστική ταυτότητα, έκαναν το Betshop τελικά να ξεχωρίσει.

Η καμπάνια υπογράφεται από ένα πολύ δυνατό tagline: «Betshop: Το παιχνίδι όλων των παιχνιδιών». Μιλήστε μας λίγο για το σκεπτικό πίσω από την επιλογή αυτή.

Χρήστος Κουτσούκος: Όταν γράψαμε το παιχνίδι όλων των παιχνιδιών σαν line για το Betshop, κάπως μας έδεσε όλα αυτά που έχουμε στο μυαλό μας για το brand. Μας αρέσει πολύ η απλότητα του και ακόμα πιο πολύ μας αρέσει ότι πρόκειται για ένα line, το οποίο είμαστε σίγουροι ότι μπορεί να δώσει ακόμα καλύτερα πράγματα στο μέλλον. Μένει λοιπόν να το εξερευνήσουμε κι άλλο και ανυπομονούμε γι’αυτό.

Η συνεργασία Cream-Betshop ξεκίνησε πολλά υποσχόμενη, με μια πρωτότυπη και επιτυχημένη επικοινωνία. Να αναμένουμε παρόμοια, ιδιαίτερα projects και στο μέλλον;

Εύη Σισαμή: Κινητήριος δύναμη σε κάθε νέο project που αναλαμβάνουμε είναι οι πρωτότυπες και διαφορετικές επικοινωνίες με το μοναδικό στίγμα που μας χαρακτηρίζει στην Cream. Με αυτό ως γνώμονα ξεκινάμε πάντα να σκεφτόμαστε, προσπαθώντας να αποτυπώσουμε με έναν ιδιαίτερο τρόπο τις μοναδικές αλήθειες του κάθε brand.

Εξάλλου, αυτήν την προσπάθειά μας αναγνώρισε η αγορά και μας ανακηρύξε Αgency of the Year για τη χρονιά που διανύουμε. Είναι σημαντικό για εμάς κάθε μάρκα που μας εμπιστεύεται να γίνεται σημείο αναφοράς στην κατηγορία που δραστηριοποιείται. Και το Betshop αποτελεί για μας ένα από τα πιο μεγάλα στοιχήματα.