«H σύνδεση με τους καταναλωτές θα πρέπει να γίνεται μέσα από όλα εκείνα που τους παθιάζουν, δίνοντάς τους κάτι μοναδικό, που δεν μπορούν να βρουν αλλού. Το μέλλον βρίσκεται στο experiential marketing και όχι απλά στη διαφημιστική επικοινωνία. Όσο πιο σύντομα οι μάρκες επενδύσουν στο πάθος, τόσο πιο κοντά θα βρίσκονται στην επιτυχία».

Αυτά υποστηρίζει ο Raja Rajamannar, Πρόεδρος της WFA και CMO της Mastercard, σε συνέντευξη που παραχώρησε αποκλειστικά στο MarketingWeek, ενόψει της διοργάνωσης της Global Marketer Week, στις 5-8 Απριλίου στην Αθήνα. Μεταξύ άλλων, ο R. Rajamannar μοιράζεται insights για ενίσχυση του relevance, αναλύει τον ρόλο που καλούνται να αναλάβουν οι marketers, τη σημασία του purpose στο νέο επιχειρηματικό τοπίο, καθώς και τις δυνατότητες του marketing να αποτελεί παράλληλα δύναμη ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις και δύναμη προς όφελος του περιβάλλοντος και της κοινωνίας.

Παρουσιάζει δε τα πιο δυναμικά trends και αναφέρεται στις πρωτοβουλίες της WFA για την ενδυνάμωση της παγκόσμιας κοινότητας των επαγγελματιών της επικοινωνίας. Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο Marketing Week που κυκλοφορεί σήμερα.