Οι επενδύσεις, η αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών, αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι για το 2022 βρέθηκαν μεταξύ άλλων στο επίκεντρο του ετήσιου Συνέδριου Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, το 2021 η Κρι Κρι σημείωσε ανάπτυξη, ενώ τη χρονιά που μας πέρασε η Κρι Κρι ήταν η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα. Για το 2022, η Κρι Κρι ετοιμάζει νέα λανσαρίσματα στην αγορά. Ενδεικτικά, τα ξυλάκια Master, με τη νέα σειρά Master Rich, τα οποία λανσαρίστηκαν την προηγούμενη χρονιά ενισχύονται ακόμα περισσότερο, ενώ δύο νέες γεύσεις θα κάνουν την εμφάνισή τους στα κίτρινα ψυγεία: Pralines & Choco και Ruby choco & strawberries.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά».