Η νέα retail καμπάνια της Elpedison με την υπογραφή της McCann Αthens, έρχεται να αντιμετωπίσει την αναβλητικότητα του καταναλωτικού κοινού. Η νέα επικοινωνία της Elpedison αναλαμβάνει να μας ξεναγήσει στην περιοχή του μυαλού όπου στοιβάζονται όλα αυτά τα πράγματα που υπόσχεται κανείς στον εαυτό του ότι θα κάνει «κάποια στιγμή».

Κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά, βρίσκεται και η αλλαγή παρόχου ενέργειας. Όμως σύμφωνα με την καμπάνια «με τις προσφορές της Elpedison, δεν υπάρχει πλέον κανένας λόγος να αφήνουμε το συμφέρον μας για κάποια στιγμή».

Την επιμέλεια της καμπάνιας είχε η McCann, σε παραγωγή της Takes 2 και σκηνοθεσία Βιολέτας Τσέλη και Μανόλη Μαυρή.