Παρακολουθώντας όλες τις παγκόσμιες αλλαγές, το Sales Promotion Center μετασχηματίζεται σε όλα τα επίπεδα, υποστηρίζοντας ολοκληρωμένα τα brands σε όλα τα touchpoints μέχρι να φτάσουν στον τελικό καταναλωτή/χρήστη. Συνεχίζει, έτσι, δυναμικά την εξέλιξή του σε ένα multidisciplinary agency.

Ποια η πορεία και εξέλιξη της εταιρείας, σε ποια εργαλεία και υπηρεσίες επενδύει και τι περιλαμβάνουν τα αναπτυξιακά σχέδιά της για το μέλλον; Περισσότερες πληροφορίες σχετικά μοιράζονται με το MW οι Μυρτώ Ιμιρζιάδη, Head of Operations/Partner, και Πέτρος Ιμιρζιάδης, Business Development Head/Partner του Sales Promotion Center.

MW: Το Sales Promotion Center βρίσκεται σε διαρκή τροχιά εξέλιξης. Τι περιλαμβάνει η εξέλιξη αυτή;

Πέτρος Ιμιρζιάδης: Με την face to face επικοινωνία σαν αφετηρία, αναπτύξαμε την αμεσότητα, την προσβασιμότητα και τη διαδραστικότητα, διεισδύοντας και επηρεάζοντας την καταναλωτική συμπεριφορά. Σε αυτό το πλαίσιο ανανεώσαμε την εταιρική μας αποστολή ώστε να αντανακλά καλύτερα και την εμπειρία όλων αυτών των χρόνων λειτουργίας μας, αλλά και τη δυναμική μας στη νέα εποχή. Το νέο μας mission statement – κάνουμε τα brands μέρος της ζωής των ανθρώπων – μας ωθεί ακόμα περισσότερο να αναπτύξουμε τη σχέση των brands με τους τελικούς καταναλωτές, τους χρήστες υπηρεσιών και εν τέλει με όλη την κοινωνία. Οι καταναλωτικές και κοινωνικές τάσεις και συμπεριφορές αλλάζουν ίσως για πρώτη φορά τόσο δραστικά και σε τόσο μεγάλη και μαζική κλίμακα. Γεγονός που αναπόφευκτα φέρνει αλλαγές στην επικοινωνία, στο marketing, στο εμπόριο και στην αλυσίδα διάθεσης καταναλωτικών αγαθών και υπηρεσιών, αλλά και στον τρόπο που όλοι μας καταναλώνουμε προϊόντα και υπηρεσίες.

Μυρτώ Ιμιρζιάδη: Παρακολουθώντας έτσι τις παγκόσμιες αλλαγές, μετασχηματιζόμαστε σε όλα τα επίπεδα, υποστηρίζοντας ολοκληρωμένα τα brands σε όλα τα touchpoints μέχρι να φτάσουν στον τελικό καταναλωτή/χρήστη. Εκμεταλλευόμαστε την εμπειρία μας από την face to face επικοινωνία και την αξιοποιούμε συνολικά, επεμβαίνοντας σε όλα τα διαφορετικά μέσα επικοινωνίας, αλλά και στα ενδιάμεσα στάδια του supply chain που υπάρχουν σήμερα, υπολογίζοντας και αυτά που θα δημιουργηθούν στο μέλλον.

Παράλληλα, σε ποια νέα εργαλεία και υπηρεσίες επενδύετε, στο κομμάτι «physical to digital»;

Π.Ι.: Περνώντας από το physical στο hybrid και στη συνέχεια στο digital, αξιοποιούμε την αμεσότητα και το know how της physical επικοινωνίας για να δημιουργήσουμε νέες εμπειρίες σε όλα τα touchpoints. Δημιουργούμε έτσι μοναδικές υπηρεσίες και καινοτόμα εργαλεία που συνδυάζουν τα φυσικά και πνευματικά assets της εταιρείας με το digital mindset και την ψηφιακή τεχνολογία. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας δημιουργήσαμε τον phygital promoter, όπου χρησιμοποιήσαμε την εμπειρία μας από την face to face επικοινωνία, σε συνδυασμό με την ψηφιακή τεχνολογία για να έχουμε απομακρυσμένη επαφή, δημιουργώντας μια hybrid experience για τον καταναλωτή, σε φυσικά σημεία επαφής. Το influnation αντίστοιχα, είναι μια νέα υπηρεσία στο influencer marketing, την οποία δημιουργήσαμε μετασχηματίζοντας ένα physical asset μας και αξιοποιώντας το στο digital περιβάλλον. Αξιοποιούμε τους συνεργάτες της εταιρείας στο BTL για να λειτουργήσουν ως micro ή nano influencers.

Ακόμα μια νέα υπηρεσία που λανσάραμε πέρυσι αφορά στο online merchandising. Μιλάμε στην ουσία για το ψηφιακό merchandising που απαιτούν τα προϊόντα, εφόσον έχουν τοποθετηθεί στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Είναι μια ψηφιακή υπηρεσία που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να αξιολογήσει και να μετρήσει την παρουσία των προϊόντων μας στα e-shops. Σε αυτή την περίπτωση πάλι, χρησιμοποιούμε τις δυνατότητες της τεχνολογίας, αλλά με το know how που έχουμε από το φυσικό merchandising, προσφέρουμε actionable insights στα brands για τη βελτιστοποίηση της παρουσίας και των πωλήσεών τους στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Ακόμα και το visual merchandising εξελίχθηκε ραγδαία την τελευταία περίοδο με νέες ψηφιακές εφαρμογές και προεκτάσεις που επιμηκύνουν το ταξίδι του καταναλωτή και μετά την αγορά, δημιουργώντας περαιτέρω engagement.

Επιπλέον των νέων υπηρεσιών, δημιουργείτε και νέα business segments. Ποια είναι αυτά και ποιος ο ρόλος τους στο «χτίσιμο» ενός One-Stop-Shop agency;

Μ.I.: Τα νέα business segments δημιουργούνται μέσα από τον όγκο και τη συχνότητα των συγκεκριμένων υπηρεσιών, αλλά κυρίως από την εξειδίκευση που απαιτούν αυτές οι υπηρεσίες ως αντικείμενο! Με αυτήν τη λογική, τα τελευταία χρόνια επενδύσαμε φυσικά στο digital marketing, δημιουργώντας ένα in-house τμήμα με σκοπό την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών μας και σε αυτό το κομμάτι, αλλά και στο digitalisation των below the line campaigns. Επίσης, έχουμε αναπτύξει και το business segment του sponsorship management, καθώς ανταποκριθήκαμε στην ανάγκη πελατών μας για την ουσιαστικότερη αξιοποίηση των χορηγιών τους σε διάφορους θεσμούς και χώρους. Αποτέλεσμα αυτής της κατεύθυνσης ήταν και η αποκλειστική συνεργασία μας με το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο και το Αquopolis για την εμπορική διαχείριση των χώρων των venues αυτών. Τέλος, και το online merchandising στο οποίο προαναφερθήκαμε, αποτελεί ένα καινούριο business segment, καθώς απαιτεί ιδιαίτερη εξειδίκευση και γνώση του e-commerce.

Όλα αυτά τα business segments δίνουν την ευκαιρία και τη δυνατότητα στα brands να εκμεταλλεύoνται τις δυνατότητες και την εμπειρία του Sales Promotion Center για να πετυχαίνουν ένα πλήθος διαφορετικών στρατηγικών στόχων, διατηρώντας συγχρόνως τη γνωστή ποιότητα εξυπηρέτησης, που γνωρίζουν και αγαπούν. Συγχρόνως, δημιουργούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις για τη δημιουργία συνεργειών σε όλες αυτές τις διαφορετικές υπηρεσίες, οι οποίες τελικά εξυπηρετούν τα brands μέσα σε ένα ευρύτερο πεδίο δραστηριότητας το οποίο αφορά και την επικοινωνία, αλλά και την προσπάθεια πώλησης σε όλα τα επίπεδα.

Ποιος θα λέγατε ότι είναι ο στόχος σας για τα επόμενα χρόνια;

Μ.I.: Όραμά μας στο Sales Promotion Center είναι να δείχνουμε εμείς τον δρόμο προς τα εμπρός, να ορίζουμε την εξέλιξη και το μέλλον της αγοράς και όχι απλά να ακολουθούμε τις τάσεις. Αυτό το όραμα στην ουσία αποτυπώνει καλύτερα την τάση της εταιρείας για συνεχή εξέλιξη, κάτι που επιβεβαιώθηκε πρόσφατα και μέσα από την επικαιροποίηση των εταιρικών μας αξιών, τις οποίες από κοινού διαμόρφωσαν όλα τα στελέχη της εταιρείας.

Π.Ι.: Σε συνέχεια όλων αυτών, ο στόχος μας για το μέλλον είναι να υποστηρίζουμε τα brands σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, εξερευνώντας συνεχώς τα νέα touchpoints, εξελίσσοντας τα υπάρχοντα, αλλά δημιουργώντας και νέα κανάλια επικοινωνίας με όλα τα target groups των brands. Συνεχίζουμε έτσι την εξέλιξή μας σε ένα multidisciplinary agency που μπορεί να δίνει πολύπλευρες απαντήσεις στα σύγχρονα ερωτήματα των brands, σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και τα consumer και distribution touchpoints, με σκοπό πάντα να κάνουμε τα brands μέρος της ζωής των ανθρώπων στη νέα εποχή για την ανθρωπότητα που ήδη διανύουμε.